Bioshock: Infinite — test nároků nejlepší hry současnosti
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Bioshock: Infinite — test nároků nejlepší hry současnosti

Bioshock: Infinite — test nároků nejlepší hry současnosti | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

29. 3. 2013 03:00 72

Seznam kapitol

1. Modifikovaný Unreal Engine 3 2. Oficiální požadavky, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na nastavení High 4. Výsledky GK na nastavení Ultra 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Po herní stránce se Bioshock: Infinite povedl. Po té technické je hra postavena na starším Unreal enginu třetí generace. Ten byl značně vylepšen a nadprůměrné technické zpracování v kombinaci s vynikajícím výtvarným pojetím hry vypadá báječně. Hardwarové nároky jsou přitom rozumné, plynule si zahrají i majitelé slabších strojů.

Reklama
Bioshock: Infinite — test nároků nejlepší hry současnosti
i Zdroj: PCTuning.cz

Bioshock: Infinite — test nároků nejlepší hry současnosti
i Zdroj: PCTuning.cz

Bioshock: Infinite — test nároků nejlepší hry současnosti
i Zdroj: PCTuning.cz

Pro plynulé hraní Bioshock: Infinite doporučuji průměrný framerate alespoň okolo čtyřiceti snímků za sekundu. Při nastavení detailů High se na tyto hodnoty bez větších problémů dostanou i majitelé slabších počítačů. V nízkých rozlišeních hra přes čtyřicet snímků za sekundu poběží například na starších AMD Radeonech HD 5750/6750 nebo GeForce GT 640, ve vyšších rozlišeních jsou pak potřeba jen o něco výkonnější karty typu Radeon HD 7770 nebo GeForce GTX 650.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama