F1 2012 — povedená grafika s rozumnými nároky | Kapitola 7
Seznam kapitol
Nový ročník závodů Formule 1 mnoho změn nepřináší. Ani po technické stránce se toho moc nezměnilo. F1 2012 běží stejně jako předchůdce na enginu Ego druhé generace. Grafika však vypadá přesto o trochu lépe a potěší i hardwarové nároky. Na nejvyšší detaily si plynule zahrajete i s grafickými kartami nižší střední třídy.
Drivers
Drivers Ultra (po najetí myší se zobrazí Off)
Podobně jako Crowd ovlivňuje počet diváků v hledišti, vypíná nastavení Crowd jezde z monopostů a při snížení na minimum se po okruhu prohání prázdné formule. Rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.
Distant Vehicles
Distant Vehicles Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
Rozdílů v dohlednosti a detailnosti monopostů jsem si u nastavení Distant Vehicles nevšimnul a nezměnil se ani výkon.
Objects
Objects Ultra (po najetí myší se zobrazí Ultra Low)
Rozdílů jsem si nevšimnul ani u nastavení Objects, všechny objekty v okolí trati byly stejné při nastavení Ultra i Ultra Low. Nezměnil se ani výkon.
Trees
Trees Ultra (po najetí myší se zobrazí Ultra Low)
Rozdíl v detailnosti stromů jsou naopak jasně patrné a při nejnižším nastavení jsou stromy doslova odporné. Rychlost vykreslování hry po snížení nastavení vzrostla z 40 na 44 fps.