Freestyle a Reshade: S filtry zdarma za krásnější hry | Kapitola 12
Seznam kapitol
S GeForce GTX 1660 Super Nvidia uvedla i nové ovladače a GeForce Experience s podporou filtrů pro populární open source injektor ReShade, které upravují obraz ve hrách. Podíváme se na ně i na filtr nabízející doplnění „ray tracingu“ do her bez jeho podpory, o kterém jste mohli slyšet před pár dny v souvislosti s Red Dead Redemption 2.
Fake HDR
S falešným HDR jsem si moc nehrál. Umožní „rozšíření“ dynamického rozsahu scény (a opravdu vám neřeknu, jestli zvládne klasický signál „roztáhnout“ na HDR – podle popisku ve filtru ale nejde o opravdové HDR, nýbrž o předstírání vzhledu HDR).
Fine Sharp Mode1
FilmicPass
Další filtr pro „zfilmovatění“ hry...
FilmicAnamorphSharpen
Filmové doostření
Film Grain
Filmové zrno nebo raději šum... Přidává do obrazu dynamický filmový šum s intenzitou podle nastavení.
Glitch
HSLShift
Pousn barev v barevném modelu HSL. Jednotlivé odstíny můžete přesměrovat na úplně jinou barvu.
HQ4X
Tento filtr jsem mezi ostatní ani nechtěl dávat, je to spíš kontraproduktivní. Normální obraz v moderních hrách totiž spíš kazí. Ale dobrý by měl být pro archaické hry v nízkém rozlišení (2D arkády, plošinovky a podobně), kde při převzorkování pomáhá vyhladit čtvercové pixely – je to obdoba filtrů z DOSboxu.