i
Zdroj: PCTuning.cz
GeForce RTX 3080, kondenzátory, nové ovladače a stabilita | Kapitola 18
Seznam kapitol
1. Levné POSCAPy = nestabilita?
2. Nvidia: Kondenzátory nejsou ukazatelem kvality
3. Boost v AvP – performance, staré ovladače
4. Boost v AvP – performance, nové ovladače
5. Boost v F1 2018 – performance, staré ovladače
6. Boost v F1 2018 – performance, nové ovladače
7. Boost v Metro LL – performance, staré ovladače
8. Boost v Metro LL – performance, nové ovladače
9. Boost ve World of Tanks – performance, staré ovladače
10. Boost ve World of Tanks – performance, nové ovladače
11. Boost v AvP – quiet, staré ovladače
12. Boost v AvP – quiet, nové ovladače
13. Boost v F1 2018 – quiet, staré ovladače
14. Boost v F1 2018 – quiet, nové ovladače
15. Boost v Metro LL – quiet, staré ovladače
16. Boost v Metro LL – quiet, nové ovladače
17. Boost ve World of Tanks – quiet, staré ovladače
18. Boost ve World of Tanks – quiet, nové ovladače
19. Závěrečné shrnutí
Poté, co se některým šťastlivcům podařilo ukořistit RTX 3080 z prvních dodávek, se začaly objevovat stížnosti jejich stabilitu. Diskuze se rozjela, když si své přisadil i Igor's LAB s vysvětlením, že za problémy je použití levnějších kondenzátorů... a do toho přišla Nvidia s nápravou v podobě nových ovladačů. Podíváme se, co dělají s takty a výkonem.
Boost ve WOT – quiet, nové ovladače
Metro Last Light je o něco náročnější na procesorový výkon, pročež je celkový příkon sestavy o něco vyšší než v ostatních testech.
Testoval jsem na maximálních detailech v plném HD rozlišení se SSAA.