Heroes VI — překvapivě pěkná tahová strategie | Kapitola 4
Seznam kapitol
Tahová strategie pravděpodobně nepatří do skupiny her, od kterých byste čekali povedenou vizuální stránku. Zvláště, když je postavena na sedm let starém enginu. O to větší překvapení připravilo pokračování Heroes of Might and Magic VI. Revoluce to sice není, vizuální stránka hry je ale nadprůměrná.
Také s procesory šestý díl Heroes poměrně značně škáluje, překvapivě i se slušnou závislostí na rozlišení. V nízkých rozlišeních nebudou mít problém ani majitelé starších dvoujádrových čipů, hra běží 45 fps i na nejslabším testovaném Pehnomu II X2 od AMD. Vyšší jsou nároky v rozlišení 1680 × 1050 px, kde jsou právě základní AMD Phenomy II X2 rozumným minimem a pro hraní ve Full HD rozlišení a jeho 16:10 ekvivalentu bych pak doporučil buď kterýkoliv z procesorů Intel řady Core iX či alespoň tříjádrový procesor od AMD. S vícejádrovými procesory si totiž hra dobře poradí, z grafů je patrné i mírné škálování s šestijádrovými Phenomy II X6.