Lara Croft and the Temple of Osiris – ve dvou se to lépe táhne | Kapitola 2
Seznam kapitol
Pro pokračování hry Lara Croft and the Guardian of Light s názvem Lara Croft and the Temple of Osiris vývojáři slibovali skvělý kooperativní multiplayer až pro čtyři hráče odehrávající se v prostředí Egypta, v němž nebude nouzi o zábavnou akci i chytré puzzly. Co vše vám hra nabídne a proč je multiplayer vyzkoušet, si povíme v recenzi.
Lara Croft and the Temple of Osiris byla stejně jako Lara Croft and the Guardian of Light spíchnuta vývojářským studiem Crystal Dynamics. Příběhově se jedná o sequel, tedy pokračování Guardian of Light, žánrově se pak hra vůbec nezměnila.
Lara Croft and the Temple of Osiris je tedy z izometrického pohledu viděná akční hra s několika zajímavými puzzly, která klade velký důraz na spolupráci až čtyř hráčů. V singleplayeru se sice dá hrát taky, není to ovšem ono.
V singleplayerové části samozřejmě hrajete za Laru. Ta se vydává do lůna Egypta, konkrétně do jeho nekonečných pouští, kde musí porazit zlého boha Seta. Ten během putování nabyde takové síly, že na jeho svržení Lara nebude stačit sama, ale cestou bude muset spřáhnout síly se svým největším rivalem, dobrodruhem Carterem Bellem a s dvěma bohy, Isis a Horusem. Tyto tři postavy jsou přitom dalšími hratelnými postavami pro multiplayer.
Příběh sám o sobě je odvyprávěn několika velmi strohými videosekvencemi, které se občas trošku opakují a navíc zobrazují v podstatě jen z jednoho pohledu přiběhnuvší skupinku hrdinů, kteří koukají na běsnění Seta a jeho silácké hlášky, aby se dění ve hře za několik sekund rozjelo a pokračovalo. Příběh tak lze pokračovat stěží za vatu, která hru drží při sobě a vaše konání opodstatňuje. V multiplayeru tento nedostatek vadit nebude, možná i naopak, v singleplayeru však tu trhlinu moc dobře uvidíte a i proto vám doporučuji nákup této hry zvážit pouze a jedině v případě, že se chystáte hrát ve dvou a více lidech. Ani v multiplayeru však toto putování není dokonalé.