Need for Speed: Rivals — závody s limitem 30 fps
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Need for Speed: Rivals — závody s limitem 30 fps

Need for Speed: Rivals — závody s limitem 30 fps | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

19. 12. 2013 03:00 24

Seznam kapitol

1. Quo vadis Need for Speed? 2. Výsledky GK při nejnižším nastavení detailů 3. Výsledky GK při vysokém nastavení detailů 4. Výsledky GK při nejvyšším nastavení detailů 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

S Rivals se slavná série Need for Speed (opětovně) dočkala řady změn. Změnil se celkový koncept hry, vývojové studio i technické zpracování. Hra běží na technologii Frostbite třetí generace, kterou tvůrci převzali z nedávno vydané střílečky Battlefield 4. Grafika hry vypadá skvěle a rozumné jsou i nároky na výkon počítače.

Reklama
Need for Speed: Rivals — závody s limitem 30 fps
i Zdroj: PCTuning.cz

Nároky Need for Speed: Rivals na výkon grafické karty sice nejsou nijak přehnané a většina hráčů s lepšími počítači si zahraje plynule i při nejvyšším nastavení, majitelé slabších počítačů však budou muset nastavení detailů o něco snížit. Vliv jednotlivých nastavení na výkon jsem tentokrát měřil s kartou nVidia GeForce GTX 650.

Motion Blur

 Motion Blur On (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Motion Blur On (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt Motion Blur rozmazává obrat při rychlém pohybu. Rozdíly v grafice jsou dobře patrné na první pohled, vliv na framerate však nastavení nemá.

Lighting Quality

 Lighting Quality Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Lighting Quality Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení Lighting Quality mění detailnost a ostrost dynamických stínů. Rozdíly jsou na testovací scéně vidět, vliv na výkon jsem však při změně nastavení nezaznamenal.

Headlight Shadows

 Headlight Shadows On (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Headlight Shadows On (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt Headlight Shadows do hry přidává stíny, které v noci vrhají světlomety automobilů. Rozdíl je na testovací scéně dobře vidět, výkon po vypnutí efektu vzrostl z 14 na 15 fps.

Ambient Occlusion

 Ambient Occlusion HBAO (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Ambient Occlusion HBAO (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt ambientní okluze přidává stíny do tmavých míst, kam se neodrazí sluneční paprsky. Rozdíly jsou ve hře dobře vidět, výkon po vypnutí efektu vzrostl z 14 na 17 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama