Need for Speed: Rivals — závody s limitem 30 fps | Kapitola 2
Seznam kapitol
S Rivals se slavná série Need for Speed (opětovně) dočkala řady změn. Změnil se celkový koncept hry, vývojové studio i technické zpracování. Hra běží na technologii Frostbite třetí generace, kterou tvůrci převzali z nedávno vydané střílečky Battlefield 4. Grafika hry vypadá skvěle a rozumné jsou i nároky na výkon počítače.
Při pohledu do grafů vás na první pohled praští do očí maximální strop třiceti snímků za sekundu. Engine Frostbite je v Need for Speed ve srovnání s Baatlefieldem 4 upravený a od počtu fps se odvíjí celková rychlost hry. Limit proto nelze žádným způsobem vypnout či obejít (přesněji řečeno jde, celá hra pak ale běží podivně zrychleně).
V praxi platí, že abyste si Need for Speed: Rivals plynule zahráli, je potřeba, aby se framerate držel právě na stabilních 30 fps. Jakmile začne padat na 28-29 fps, je již cítit trhání. Jak je vidět z grafů, pro plynulé hraní při nejnižším nastavení detailů v nízkých rozlišeních je potřeba počítač s grafickou kartou na úrovni nVidia GeForce GT 640 nebo AMD Radeon HD 7750. Do středních rozlišení doporučuji alespoň GeForce GT 640/Radeon HD 7770 a do vysokých GeForce GTX 650 Ti nebo Radeon HD 7790.