Need for Speed: Rivals — závody s limitem 30 fps
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Need for Speed: Rivals — závody s limitem 30 fps

Need for Speed: Rivals — závody s limitem 30 fps | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

19. 12. 2013 03:00 24

Seznam kapitol

1. Quo vadis Need for Speed? 2. Výsledky GK při nejnižším nastavení detailů 3. Výsledky GK při vysokém nastavení detailů 4. Výsledky GK při nejvyšším nastavení detailů 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

S Rivals se slavná série Need for Speed (opětovně) dočkala řady změn. Změnil se celkový koncept hry, vývojové studio i technické zpracování. Hra běží na technologii Frostbite třetí generace, kterou tvůrci převzali z nedávno vydané střílečky Battlefield 4. Grafika hry vypadá skvěle a rozumné jsou i nároky na výkon počítače.

Reklama

Reflection Quality

 Reflection Quality Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Reflection Quality Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení odrazů snižuje detailnost odlesků od karoserie automobilů a dalších hladkých či mokrých povrchů. Framerate po snížení kvality nastavení vzrostl z 18 na 19 fps.

Effects Quality

 Effects Quality Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Effects Quality Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení kvality efektů mění detailnost částicových efektů jako je kouř, prach nebo jiskry. Výkon po snížení nastavení vzrostl z 16 na 17 fps.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita  Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením detailů patří spíše k menším. V praxi si ve větší míře všimnete jen horší kvality stínů (vč. chybějícího efektu ambientní okluze) a při rychlé jízdě ještě chybějícího efektu Motion Blur. Zbylé rozdíly zaregistrujete jen při podrobnějším zkoumání hry. Malým rozdílům v grafice odpovídá i menší nárůst výkonu, s kartou nVidia GeForce GTX 650 jsem naměřil nárůst z 17 na 24 u první a z 15 na 21 fps u druhé scény.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama