Need for Speed: Rivals — závody s limitem 30 fps | Kapitola 7
Seznam kapitol
S Rivals se slavná série Need for Speed (opětovně) dočkala řady změn. Změnil se celkový koncept hry, vývojové studio i technické zpracování. Hra běží na technologii Frostbite třetí generace, kterou tvůrci převzali z nedávno vydané střílečky Battlefield 4. Grafika hry vypadá skvěle a rozumné jsou i nároky na výkon počítače.
Reflection Quality
Nastavení odrazů snižuje detailnost odlesků od karoserie automobilů a dalších hladkých či mokrých povrchů. Framerate po snížení kvality nastavení vzrostl z 18 na 19 fps.
Effects Quality
Nastavení kvality efektů mění detailnost částicových efektů jako je kouř, prach nebo jiskry. Výkon po snížení nastavení vzrostl z 16 na 17 fps.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením detailů patří spíše k menším. V praxi si ve větší míře všimnete jen horší kvality stínů (vč. chybějícího efektu ambientní okluze) a při rychlé jízdě ještě chybějícího efektu Motion Blur. Zbylé rozdíly zaregistrujete jen při podrobnějším zkoumání hry. Malým rozdílům v grafice odpovídá i menší nárůst výkonu, s kartou nVidia GeForce GTX 650 jsem naměřil nárůst z 17 na 24 u první a z 15 na 21 fps u druhé scény.