Největší herní průšvihy a propadáky posledních let
PCTuning Článek

Největší herní průšvihy a propadáky posledních let

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

25. 2. 2014 03:00 75

Seznam kapitol

1. Alone in the Dark, Dark Void 2. Aliens vs. Predator, Aliens: Colonial Marines 3. Rogue Warrior, The Walking Dead: Survival Instinct 4. Duke Nukem Forever, Rage
5. Fable 3, Diablo III 6. Mass Effect 3, Dead Island: Riptide 7. SimCity, Need for Speed: Most Wanted (2012) 8. Battlefield 4, Call of Duty: Ghosts

Vydání každého AAA titulu předchází mediální masáž. Často se těšíme, hltáme každý nový screenshot a začínáme věřit všem promyšleným marketingovým kecům. Jenže s uvedením nadšení často střídá silné rozčarování. Většinou ale rychle zapomeneme – s výjimkou her z tohoto seznamu. Na taková zklamání se totiž zapomenout nedá. Nikdy!

Reklama
Reklama

Alone in the Dark

  • Vývojář: Eden Studios
  • Vydavatel: Atari
  • Datum vydání: 23. 6. 2008
  • Průměrné hodnocení (metacritic): 55/100, 5.5/10

Alone in the Dark byla jedna z prvních her mixujících žánr survival a hororu a možná právě proto se vývojáři z Eden Studios hnali s velkou urputností za její dokonalostí. Hra byla několikrát odložena, pročež v době svého vydání technicky zastarávala a při srovnávání s ostatními hrami jí citelně scházelo větší množství polygonů a nějaké to pozlátko v podobě pokročilejších vizuálních efektů k tomu. Hře navíc nepomohla ani frustrující hratelnost a reboot známé herní značky z devadesátých let tak s ostudou zmizel v propadlišti dějin.

Největší herní průšvihy a propadáky posledních let

Dark Void

  • Vývojář: Airtight Games
  • Vydavatel: Capcom
  • Datum vydání: 19. 1. 2010
  • Průměrné hodnocení (metacritic): 57/100, 5.0/10

Ve velkohubých prohlášeních před vydáním hry nám její vydavatel, Capcom, opakovaně tvrdil, že Dark Void bude ultra moderní variací klasické arkádové střílečky, která nám představí průlomové pojetí vertikality (a nejspíš tomu i věřil, protože se později svěřil, že očekával 4–6 milionů prodaných kopií Dark Void, čemuž se nepřiblížil ani náhodou).

V praxi to znamenalo, že hlavní postava byla vybavena jakýmsi jetpackem, díky němuž jste se mohli pohybovat nahoru a dolů, přeskakovat po četných plošinkách a krýt se za ně, což samo o sobě nebyla špatná myšlenka. Problém byl, že nadšení z originálních možností brzy vystřídal stereotyp a nuda, k čemuž se přidal i hodně slaboduchý příběh a průměrné technické zpracování, načež hru z šedi průměru nedokázal vyzdvihnout ani pečlivý dabing herce, který daboval Nathana Drakea v Uncharted.

Největší herní průšvihy a propadáky posledních let

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning