Největší herní průšvihy a propadáky posledních let
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Největší herní průšvihy a propadáky posledních let

Největší herní průšvihy a propadáky posledních let | Kapitola 7

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

25. 2. 2014 03:00 75

Seznam kapitol

1. Alone in the Dark, Dark Void 2. Aliens vs. Predator, Aliens: Colonial Marines 3. Rogue Warrior, The Walking Dead: Survival Instinct 4. Duke Nukem Forever, Rage
5. Fable 3, Diablo III 6. Mass Effect 3, Dead Island: Riptide 7. SimCity, Need for Speed: Most Wanted (2012) 8. Battlefield 4, Call of Duty: Ghosts

Vydání každého AAA titulu předchází mediální masáž. Často se těšíme, hltáme každý nový screenshot a začínáme věřit všem promyšleným marketingovým kecům. Jenže s uvedením nadšení často střídá silné rozčarování. Většinou ale rychle zapomeneme – s výjimkou her z tohoto seznamu. Na taková zklamání se totiž zapomenout nedá. Nikdy!

Reklama

SimCity

  • Vývojář: Maxis
  • Vydavatel: Electronic Arts
  • Datum vydání: 5. 3. 2013
  • Průměrné hodnocení (metacritic): 64/100, 2.1/10

„EA zabilo nové SimCity“ ozývalo se z různých zákoutí diskuzí věnovaných novému SimCity. A nutno připustit, že měli pravdu – alespoň co se prvních několika týdnů po vydání hry týče. SimCity totiž přišlo s nutností on-line připojení, které mělo být vykoupeno propojením hráčů z celého světa, nebo automatickými updaty, problém byl ovšem v tom, že EA bylo na nápor hráčů nepřipraveno a hráči se tak často nemohli hodiny připojit k serverům a (vzhledem k absenci offline módu) zahrát si. Proč EA něco takového implementovala do hry, když si nebyla jistá tím, že to technicky zvládne? Účinná a přitom skrytá DRM ochrana je nasnadě…

Největší herní průšvihy a propadáky posledních let
i Zdroj: PCTuning.cz

Need for Speed: Most Wanted (2012)

  • Vývojář: Criterion Games
  • Vydavatel: Electronic Arts
  • Datum vydání: 30. 10. 2012
  • Průměrné hodnocení (metacritic): 78/100, 4.3/10

Tak nějak jsme si už zvykli, že každý nový díl Need for Speed nás svým způsobem otráví. Alespoň posledních několik let tomu tak bylo – samozřejmě vyjma nejnovějšího Need for Speed: Rivals. Vybrat v té řadě balastu jednoho obětního beránka bylo fakt těžké, takže jsme prostě losovali. Nešťastníkem se přitom stal Need for Speed: Most Wanted – A Criterion Game, nemastná neslaná arkáda, která byla mnohými označována za vykrádačku Burnoutů. A to byl velice dobrý postřeh.

Největší herní průšvihy a propadáky posledních let
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama