Nvidia GeForce GTX 1060 v testu: Tvrdě proti RX 480! | Kapitola 6
Seznam kapitol
Nvidia (a s ní i výrobci karet) zahájili prodej GeForce GTX 1060, nového modelu vyšší střední třídy postaveného na architektuře Pascal. Přináší vše dobré, co už známe z GTX 1080 a 1070 do cenově dostupnějších segmentů a zjevně cílí na konkurenční Radeon RX 480. A nebere si servítky!
Rise of Tomb Raider je jednou z mála her podporujících DirectX 12. Trochu to komplikuje testování a hlavně snímání screenshotů, minimálně ty screenshoty se ale dají řešit i vestavěnou aplikací ve Windows.
![Nvidia GeForce GTX 1060 v testu: Tvrdě proti RX 480!](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/z59mlfu2569cp5v60d498975a845735267355.png)
Testuji na maximálních detailech, ale bez vyhlazování SSAA, výsledek je průměrná snímková frekvence ze všech tří scén v benchmarku.
U hry jsem měl nainstalovaný patch 1.0.668.0 (a to je i důvod, proč jsem zahodil dříve naměřené výsledky a v grafech jsou jen dvě karty)
![Nvidia GeForce GTX 1060 v testu: Tvrdě proti RX 480!](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/6hyv26n7a8q6fhd60d498df400ea724890999.png)
![Nvidia GeForce GTX 1060 v testu: Tvrdě proti RX 480!](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/2k1mwxiunhjxn5t60d498dff05dd284207188.png)
![Nvidia GeForce GTX 1060 v testu: Tvrdě proti RX 480!](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/r6yc27micni08ed60d498e0cd179363865552.png)