Operation Flashpoint 2 — válka s rozumnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Operation Flashpoint 2 — válka s rozumnými nároky

Operation Flashpoint 2 — válka s rozumnými nároky | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

21. 10. 2009 03:00 34

Seznam kapitol

1. EGO engine aneb závodní engine pro fps 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Pokud patříte k fanouškům válečných počítačových her, jistě znáte slavnou českou Operaci Flashpoint. Ta se nedávno dočkala druhého nepřímého nástupce v podobě Army 2, která téměř všude sklidila kritiku za neuvěřitelné hardwarové nároky. Nyní přichází plnohodnotná Operace Flashpoint 2. Jsou i její nároky tak krvavé?

Reklama
Operation Flashpoint 2 — válka s rozumnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Operation Flashpoint 2 — válka s rozumnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Operation Flashpoint 2 — válka s rozumnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Testy náročnosti na procesor ukazují, že procesory Core 2 do 3 GHz brzdí testovanou GeForce GTX 260 (192 SP). Poté už se však rozdíly menší a pokud jste majitelem právě Core 2 procesoru tikajícím na frekvenci 3 GHz, neměli byste mít žádný problém. Variantou jsou samozřejmě také procesory architektury Core i7, které hru nebrzdí ani při nízkých frekvencích okolo 2,4 GHz. Samozřejmě však vše záleží také na grafické kartě a pokud máte v počítači slabší kousek než naši GTX 260, přestane procesor hru brzdit o něco dříve. Mimochodem jistě jste si také všimli, že rozdíly mezi dvou a čtyřjádrovým procesorem Core 2 Duo E6600 a Quad Q6600 jsou nulové a hra tedy nedokáže více jader smysluplně využít.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama