Galerie 12
Ray tracing už není zabiják fps. FBC: Firebreak to ukazuje v praxi
i Zdroj: Epic
Hry Článek Ray tracing už není zabiják fps. FBC: Firebreak to ukazuje v praxi

Ray tracing už není zabiják fps. FBC: Firebreak to ukazuje v praxi | Kapitola 3

Jan Pánek

Jan Pánek

41

Seznam kapitol

1. Nastavení detailů 2. RTX 5070 Ti 3. RTX 5070 4. RTX 5060 Ti 5. RTX 5060 a závěr

V tomto článku si ukážeme, jak optimalizovat novou hru FBC: Firebreak s ohledem na obrazovou kvalitu i maximum fps pro různé grafické karty.

Reklama

Dále se zaměříme na hraní s RTX 5070. V těchto optimalizačních článcích každé grafické kartě přiřazujeme vhodné rozlišení podle výsledků z testů a podle kapacity VRAM, RTX 5070 s 12 GB je vhodná pro rozlišení QHD a na něj ji i budeme testovat. To přináší jednu podstatnou výhodu, sníží se nároky a umožní nám to zachovat podobné nastavení grafiky.

Při přechodu mezi rozlišeními si však jednu věc pohlídat musíme – DLSS Super Resolution. Když se mění cílové rozlišení, tak se snižuje i renderovací rozlišení. I to je u DLSS podstatné, čím vyšší renderovací rozlišení, tím lepší výsledná kvalita obrazu. Zde už DLSS Super Resolution na režim Výkonu nedoporučuji, dále to vždy bude režim Vyvážený.

Skok v náročnosti mezi rozlišeními 4K a QHD je větší než ve výkonu mezi RTX 5070 Ti a RTX 5070, takže při zachování nastavení se díky nižšímu rozlišení zvyšuje výkon. Na nastavení detailů proto nemusíme nic měnit, pouze zůstaneme u DLSS Super Resolution na Vyvážený.

Při Středním presetu bez ray tracingu hra dodá přes 150 fps a klidně vytížíte 165Hz nebo 180Hz QHD displej. Při snížení detailů na nízké a nízké kvalitě ray tracingu budou fps atakovat stovku, což jsou opět velmi dobré hodnoty, nemusíme vyloženě použít DLSS MFG. Pokud chcete, v situaci s ray tracingem s nastavením 2x se zvedne snímkovací frekvence nad hezkých 160 fps.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama