Ray tracing „zdarma“ pro Pascal je venku, stahujte ovladače | Kapitola 7
Seznam kapitol
Před několika týdny Nvidia oznámila, že hodlá přidat podporu pro DirectX Raytracing i pro grafické karty bez RT Cores. Podporu dostanou nové GTX 1660, GTX 1660 Ti i GeForce s architekturou Pascal. Dnes ovladače oficiálně vycházejí, takže se i majitelé GeForce GTX 10 mohou pustit do experimentování s ray tracingem.
Na závěr tu ještě mám souhrn jednotlivých technik a pár odkazů na další materiály.
![Ray tracing „zdarma“ pro Pascal je venku, stahujte ovladače](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/s6yal01enmumf2j60cd203db05f5938263775.jpg)
Her, ve kterých ray tracing můžete vyzkoušet, je zatím poskrovnu, efektů, které jej využívají ještě méně, ale snad se to už brzy začne zlepšovat.
Ty dorazily s úderem třetí hodiny s tiskovou zprávou, takže jsem je zatím nestihl pořádně projít, ne tak zanést do článku. Ale pokud vám angličtina nedělá problémy, můžete se do nich pustit sami:
Článek o vydání technologických ukázek s ray tracingem na stránkách Nvidie
Článek o ray tracing Deep Dive, DXR na RTX a GTX a nových Game Ready ovladačích na stránkách Nvidie
Nové video o ray tracingu od Nvidie:
a ještě videosérie s vysvětlením ray tracingu