Ray tracing „zdarma“ pro Pascal je venku, stahujte ovladače
Článek Ray tracing „zdarma“ pro Pascal je venku, stahujte ovladače

Ray tracing „zdarma“ pro Pascal je venku, stahujte ovladače

Adam Vágner

Adam Vágner

11. 4. 2019 03:00 41

Seznam kapitol

1. DirectX raytracing na GeForce GTX je oficiální 2. Ray tracing a aktuální podpora v praxi 3. Odrazy 4. Stíny a pokročilé odrazy
5. Ambient occlusion a globální osvětlení 6. Global illumination (globální osvětlení) 7. Namísto závěru

Před několika týdny Nvidia oznámila, že hodlá přidat podporu pro DirectX Raytracing i pro grafické karty bez RT Cores. Podporu dostanou nové GTX 1660, GTX 1660 Ti i GeForce s architekturou Pascal. Dnes ovladače oficiálně vycházejí, takže se i majitelé GeForce GTX 10 mohou pustit do experimentování s ray tracingem.

Reklama
Reklama

Na závěr tu ještě mám souhrn jednotlivých technik a pár odkazů na další materiály.

Ray tracing „zdarma“ pro Pascal je venku, stahujte ovladače

Her, ve kterých ray tracing můžete vyzkoušet, je zatím poskrovnu, efektů, které jej využívají ještě méně, ale snad se to už brzy začne zlepšovat.

Ty dorazily s úderem třetí hodiny s tiskovou zprávou, takže jsem je zatím nestihl pořádně projít, ne tak zanést do článku. Ale pokud vám angličtina nedělá problémy, můžete se do nich pustit sami:

Článek o vydání technologických ukázek s ray tracingem na stránkách Nvidie

Článek o ray tracing Deep Dive, DXR na RTX a GTX a nových Game Ready ovladačích na stránkách Nvidie

Nové video o ray tracingu od Nvidie:

a ještě videosérie s vysvětlením ray tracingu 

Předchozí
Další
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning