RTX 3060: Mining Hashrate a Resizable BAR na Intel X299 | Kapitola 6
Seznam kapitol
Když AMD uvedlo technologii Smart Access Memory exkluzivně pro svou platformu a grafiky, oznámil Intel a Nvidia, že na svých systémech umožní totéž. První grafika, která reBAR podporuje je RTX 3060. A my ji vyzkoušíme na starším Intelu X299. Funguje to!
Měření herního výkonu
![RTX 3060: Mining Hashrate a Resizable BAR na Intel X299](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/w8mxihngwdjhwng60a53c0107217007181914.png)
![RTX 3060: Mining Hashrate a Resizable BAR na Intel X299](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/3cxs64efpot57ka60a53c019ab68271570810.png)
![RTX 3060: Mining Hashrate a Resizable BAR na Intel X299](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/7xp1jt7fu7tgpkb60a53c03243d6165900356.png)
![RTX 3060: Mining Hashrate a Resizable BAR na Intel X299](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/fu3yvpzfprkw74k60a53c0397765674165479.png)
![RTX 3060: Mining Hashrate a Resizable BAR na Intel X299](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/7h1mzd6yp2t2cib60a53c0413c07566314108.png)
![RTX 3060: Mining Hashrate a Resizable BAR na Intel X299](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/cxqmvz41d7kttbs60a53c0491485653322511.png)
![RTX 3060: Mining Hashrate a Resizable BAR na Intel X299](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/9mvwkuyz28pcr9160a53c05205d3970586664.png)
![RTX 3060: Mining Hashrate a Resizable BAR na Intel X299](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/notn9cc4656m1pz60a53c0594155339711970.png)
![RTX 3060: Mining Hashrate a Resizable BAR na Intel X299](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/pe6iw2sukub2e8i60a53c0a9b6be185073791.png)
Z výsledků je vidět, že nějaký malý nárůst výkonu v podporovaných hrách můžeme očekávat. Není to ale nic, kvůli čemu by bylo nutné tuto funkci vůbec zapínat. Také je zajímavé, že v nepodporovaných hrách je výkon nikoliv stejný, ale i o kousek nižší. Potvrzuje se tím, že z Resizable BAR (SAM u AMD) těží jen hry s podporou v ovladačích a bez této podpory může být výsledek i negativní. Uvidíme do budoucna, zdali se na tuto technologii časem úplně nezapomene, pro vývojáře her i tým ovladačů je to práce navíc s jen malým benefitem pro hráče.