PCTuning Článek

Test Asus ROG Strix RX Vega 56 O8G Gaming

Adam Vágner
Adam Vágner
31. 5. 2018 06:00 34 Sdílej:

Seznam kapitol

1. Asus RX Vega 56 O8G – představení a parametry 2. Asus ROG Strix Vega 56 O8G – detaily 3. Testovací sestava 4. Ashes of the Singularity (Win 10, DX12) 5. Dirt Rally (Win 10) 6. Doom (Win 10, OGL+Vulkan) 7. Far Cry 4 (Win 10) 8. Far Cry Primal (Win 10) 9. Fallout 4 (Win 10) 10. GTA V (Win 10) 11. Metro 2033 Redux (Win 10) 12. Metro Last Light Redux (Win 10) 13. Rise of the Tomb Raider (DX12, Win 10)
14. Star Wars Battlefront (Win 10) 15. Tom Clancy´s The Division (Win 10, DX11 + DX12) 16. The Witcher 3: Wild Hunt 17. Chování boost v benchmarku AvP 18. Chování boost v Crysis 19. Teploty 20. Chování ventilátorů 21. Hlučnost 22. Spotřeba a poměr výkon/watt bez zátěže a v AvP 23. Spotřeba a poměr výkon/watt v Crysis 24. Cena, průměrný výkon, poměr cena/výkon 25. Závěrečné shrnutí

Referenční Radeon RX Vega 56 není příliš vydařenou kartou – stejně jako většinu výkonných karet navržených přímo AMD či Nvidií jej sráží nedostatečně výkonné a zároveň hlučné dvouslotové chlazení. U nereferenčních karet se ale výrobci nemusí příliš omezovat. Jak dopadne Vega 56, pokud na ni posadíte 30cm tříslotové monstrum?

Reklama
Reklama

Doom

V Doomu dosahují grafiky relativně vysokých snímkových frekvencí. Neznamená to, že by na něj stačil slabý počítač, spíše naopak. Při nižších snímkových frekvencích je znát input lag a když je na obrazovce husto, dochází pod OpenGL k výrazným propadům snímkové frekvence. V takovém případě ale většinou nestíhá spíš procesor než grafická karta. Další problém je, že měření při zuřivých přestřelkách není opakovatelné. A konečně i s tím, že si nemůžete pro testování uložit jakoukoliv lokaci, ale jste odkázaní na checkpointy. Testuju proto úvod misi Advanced Research Complex, který není tolik limitovaný procesorem.

Doom – nastavení low

Nejnižší nastavení, na kterém testuji, je globální profil low, který slouží pro srovnání nejpomalejších karet s nízkou kapacitou pamětí.

Doom – nastavení ultra +AF 16×

Doom pro nastavení maximálních detailů vyžaduje více než 4 GB grafické paměti, jinak může kvůli nedostatku paměti docházet k propadům výkonu. Kvůli kartám střední třídy, pro které jsou 4 GB v současnosti standardní kapacitou, tedy dělám jedno měření v plném HD rozlišení s detaily globálně nastavenými na ultra, u kterého je anizotropní filtrování zvýšené z 8× na 16×.

Doom – ultra + nightmare

A pro všechny ostatní karty jsou testy, kde jsou dvě výše zmíněné položky ještě nastavené na maximum, tedy nightmare.

1920 × 1080

2560 × 1440

3840 × 2160

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning