trikrat-forceware-nyni-ve-spojeni-s-gf-6600
Článek Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600 | Kapitola 2

Charles

Charles

4. 11. 2004 00:00 16

Seznam kapitol

1. Trio ovladačů ForceWare podruhé 2. Testy - 3DMarky 3. Ostatní syntetické testy 4. Herní testy - Direct 3D 5. Herní testy - OpenGL, Závěr

Po recenzi zaměřené na grafické karty nVidia z šestkové řady jsme vám přinesli výkonnostní srovnání tří různých ovladačů ForceWare ve spojení s GeForce 6800. Jelikož výsledky byly opravdu zajímavé, provedli jsme i samostatné měření na grafické kartě GeForce 6600, abychom zjistili, zda se ono zvláštní chování týká jen těch vyšších karet GeForce 6800 a nebo je doménou celé šestkové série. Pojďte se tedy podívat, jak to v případě GF 6600 je.

Reklama

Protože jde o srovnání softwaru, nikoli jednotlivých karet, naleznete zde i podrobné výsledky všech tří 3D Marků, ze kterých je názorně vidět, kde mají ovladače rezervy.

Pořadí v grafech opět není sestupně jako obvykle, ale jednotlivým ovladačům je ponechána pevná pozice (nejnovější jsou první; nejstarší poslední) stejně jako v minulém případě. Proměnlivé pořadí by ubíralo na přehlednosti.

3DMark 2001 SE

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze 3DMark 2001 SE, built 330
Rozhraní DirectX 8.1
Heslovitý popis Car Chase - realtime physics, dynamic shadows, multi-texturing (3 layers)
Dragothic - vertex shader, lightmaps
Lobby - vertex shader, dynamic shadows, reflections
Nature - pixel shader (vodní povrch), vertex shader (stromy, tráva, motýli), lightmaps
Nastavení Default - 1024x768x32bit, DXT komprese, FSAA a Aniso vypnuto
Stažení benchmarku http://www.futuremark.com/download/

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

FillRate při aplikaci jednovrstvých textur a Multitexturing - toto byla oblast, kde bylo u ovladačů 66.81 nejvíce poznat, že s GeForce 6800 nepracují standardním způsobem (nebo šlo o nedoladěnost ovladačů - ale rozdíl byl na to příliš velký). Jak ale vidíte, v případě GeForce 6600 je vše v naprostém pořádku. Je tedy vidět, že ono divné chování se vztahuje jen k GeForce 6800.

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

3DMark 2003

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Verze 3DMark 2003, patch 340
Rozhraní DirectX 9
Heslovitý popis Wings of Fury - DX7, multi-texturing (4 layers)
Battle of Proxycon - DX8, vertex a pixel shader, dynamic shadows (stencil buffer), particles
Troll´s Lair - vertex a pixel shader, dynamic shadows (stencil buffer), anisotropical lit (vlasy)
Mother Nature - DX9, vertex shader (stromy, tráva), pixel shader (voda, obloha), color precision (odrazy jasu, osvětlení)
Nastavení Default, 1024x768x32bit, Max. Anisotropy 4, no FSAA
Stažení benchmarku http://www.futuremark.com/download/?3dmark03.shtml

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

3DMark 2005

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Verze 3DMark 2005, patch 1.10
Rozhraní DirectX 9
Heslovitý popis Return to Proxycon - DX9, dynamic shahows (2048x2048 depth map), point lights (512x512x6 cube depth map), 8 light sources
Firefly Forest - DX9, diffuse / normal maps, specular maps, diffuse cube maps, procedural light scattering (obloha), masked point light (světluška)
Canyon Flight - DX9, pxl shader 2.0 (velmi výrazně, skály), water shader (reflection+refraction maps, per pxl Fresnel), depth fog (R32F depth map)
Nastavení Default
Stažení benchmarku http://www.futuremark.com/download

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

A nyní ten největší rozdíl. Je vidět, že ovladače 66.81 jsou pro 3DMark05 opravdu jako vyšité - ono vlastně možná i byly. Každopádně uvidíme, jestli jejich přínos bude i v reálných herních testech, nebo jen v tomto benchmarku.

3DMark 2005 - Return to Proxycon

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

3DMark 2005 - FireFly Forest

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

3DMark 2005 - Canyon Flight

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Třikrát ForceWare - nyní ve spojení s GF 6600
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama