Po recenzi zaměřené na grafické karty nVidia z šestkové řady jsme vám přinesli výkonnostní srovnání tří různých ovladačů ForceWare ve spojení s GeForce 6800. Jelikož výsledky byly opravdu zajímavé, provedli jsme i samostatné měření na grafické kartě GeForce 6600, abychom zjistili, zda se ono zvláštní chování týká jen těch vyšších karet GeForce 6800 a nebo je doménou celé šestkové série. Pojďte se tedy podívat, jak to v případě GF 6600 je.
V adresáři ChameleonMark\RUN\10x7x32 spusťte chameleon_bmark_Real.bat a výsledek najdete v ChameleonMark\binaries v souboru fps.txt
iZdroj: PCTuning.cz
Zde profitují ovladače 65.76. Jde o test využívající pixel shadery 1.1, což by se mohlo v reálu kladně projevit u starších herních titulů - na úplné novinky by to vliv mít nemělo.
Vertex Shader 1.1 - MATROX SharkMark
iZdroj: PCTuning.cz
Verze
SharkMark
Rozhraní
DirectX 8
Heslovitý popis
vertex shader 1.1
Nastavení
-
Stažení benchmarku
Návod jak testovat
Spustit SharkMark.exe, výsledek v result.txt (ideálně několikrát + průměr)
iZdroj: PCTuning.cz
Shark Mark ukazuje, určitý nárůst ve výkonu vertex shaderů.
CodeCreatures Benchmark Pro
iZdroj: PCTuning.cz
Verze
Codecreatures Benchmark Pro 1.0.0
Rozhraní
DirectX 8
Heslovitý popis
pixel shader 1.1 (vodní hladina), intenzivně vertex shader 1.0-1.1 (tráva, motýli), high polygon count (700.000 polygonů na snímek)
Nastavení
požaduje 128MB grafické paměti (Aperture size nebo pamět grafické karty) a HW pixel shader
OpenGL Stars podal asi nejzajímavější výsledek. Nelze čekat, že by přímo pro tuto aplikaci byly ovladače jakkoli přizpůsobeny; výsledek pravděpodobně odráží zoptimalizovanou práci se sběrnicí, na kterou je test citlivý. Stejný nárůst výkonu u ovladačů 66.81 jako v případě GeForce 6800.
Reklama
Reklama
Pravidelný přehled novinek
Věděl(a) jsi, že pravidelně odesíláme přehled nejzajímavějších článků a novinek? Přihlas se k odběru mailového newsletteru ve svém profilu.
Více informací najdeš
zde.
Podívej se na
ukázku.