Update World of Tanks 8.0 — test hardwarových nároků
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Update World of Tanks 8.0 — test hardwarových nároků

Update World of Tanks 8.0 — test hardwarových nároků | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 10. 2012 03:00 27

Seznam kapitol

1. Přepracovaná grafika i fyzika — To je WoT 8.0 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez FXAA 4. Výsledky GK se zapnutým FXAA 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Jednou z nejpopulárnějších multiplayerových her současnosti je World of Tanks. V novém updatu byla tato tanková střílečka výrazně vylepšena, přičemž došlo i na grafiku. Hra nabízí nový systém nasvětlení a řada map byla přepracována do nové grafiky. Update jsme proto vyzkoušeli a změřili nároky na výkon grafických karet i procesorů.

Reklama
Update World of Tanks 8.0 — test hardwarových nároků
i Zdroj: PCTuning.cz

World of Tanks má poměrně slušné nároky na výkon grafické karty i procesoru. Mnoho hráčů se slabšími počítači tak bude muset snižovat detaily. Nastavení je k dispozici poměrně velké množství. Abyste se v jejich vlivu na vizuální stránku a výkon neztratili, všechna jsem postupně prošel s kartou nVidia GeForce GTX 650 při nastaveném rozlišení 1920 × 1080 px s vyhlazováním FXAA, kdy hra běžela v průměru pod třicet snímků za sekundu.

Antialiasing

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Antialiasing FXAA HQ (po najetí myší se zobrazí Off)

Při nejvyšší kvalitě grafiky je možné zapnout vyhlazování hran jen pomocí post processing efektu FXAA. Ten bohužel kromě vyhlazení hran, jejíž kvalita není tak dobrá jako u běžných režimů MSAA/SSAA, též mírně rozmazává celý obraz. Výkon po vypnutí vyhlazování vzrostl z 36 na 40 fps.

Texture Quality

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Texture Quality Maximum (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdíl v rozlišení textur je na tanku patrný jak u ventilace, tak u vlaječek a dalších drobných detailů. Rychlost vykreslování hry vzrostla o jeden snímek za sekundu.

Decals Quality

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Decals Quality Maximum (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení Decals vypne některé minoritní detaily jako jsou rozdílné textury u skal. Vliv na výkon tato položka nemá.

Shadow Quality

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Shadow Quality Maximum (po najetí myší se zobrazí Off)

Rozdíl v nastavení stínů je patrný na první pohled. Po snížení kvality stínů na minimum se stíny úplně přestanou vykreslovat. Rychlost vykreslování hry však logicky vzrostla z 29 na 33 snímků za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama