vykonove-srovnani-ovladacu-catalyst-5-6
Hardware Článek Výkonové srovnání ovladačů Catalyst 5.6

Výkonové srovnání ovladačů Catalyst 5.6 | Kapitola 5

Archiv PCT

Archiv PCT

14. 6. 2005 00:00 58

Seznam kapitol

1. Catalyst 5.6 - co je nového? 2. Testovací sestava a teoretické testy 3. Doom 3 4. FarCry
5. Unreal Tournament 2004 6. Half-Life 2 7. Chronicles of Riddick 8. Závěr

Dnešní článek vám přináší výkonové srovnání nejnovějších ovladačů ATi Catalyst verze 5.6 s předešlou verzí 5.5. Nové ovladače byly velmi očekávány, neboť ATi slibovalo podstatný nárůst výkonu her a aplikací pod OpenGL a také DirectX neměl být ochuzen o nějaký ten bodík pod náročnými benchmarky a hrami. Podívejme se tedy, jak se společnosti ATi nové ovladače povedly.

Reklama
Výkonové srovnání ovladačů Catalyst 5.6
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze UT2004 3355
Rozhraní DirectX 8
Heslovitý popis multi-texturing, bump mapping - vylepšený engine, při nastavení téže kvality (x UT2003) nabízí vyšší výkon
Nastavení 1024x768, 1280x1024, 1600x1200 Max Det. (s/bez FSAA 4x a 8AF)
Návod jak testovat Bench Em All, mapy primeval a bench3

 

Výkonové srovnání ovladačů Catalyst 5.6
i Zdroj: PCTuning.cz

Výkonové srovnání ovladačů Catalyst 5.6
i Zdroj: PCTuning.cz

Unreal Tournament 2004 je stejná písnička jako předešlá hra, jen v rozlišení 1280x1024 je pokles FPS, který je způsoben tím, že toto rozlišení nerespektuje nativní poměr stran pro tento engine.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama