Web3 je hloupost a transparentnost je reklamní buzzword číslo jedna #TYDEN 04/07/2022
Internet Článek Web3 je hloupost a transparentnost je reklamní buzzword číslo jedna #TYDEN 04/07/2022

Web3 je hloupost a transparentnost je reklamní buzzword číslo jedna #TYDEN 04/07/2022 | Kapitola 4

Daniel Dočekal

Daniel Dočekal

4. 7. 2022 07:00 2

Seznam kapitol

1. Na zahřátí, Internet, webdesign 2. Hardware, software, mobilní aplikace a hry 3. Marketing, komunikace a bezpečnost 4. Sociální sítě, startupy, ekonomika

Spotify Icebergify, TikTok stále problém, únik e-mailů z OpenSea, Hangouts (opět) končí, výprodej na Steamu, Instagram otáčí vše do Reels, placený Snapchat a propouštění na všech stranách.

Reklama
Reklama

Sociální sítě

Nejsledovanější TikToker je Khaby Lame. Velmi těsně s 142,7 miliony sledujících čerstvě překonal D’Amelio (142,3 milionu). Profil zde.

Meta chce ukončit CrowdTangle, jde přitom o jednu z důležitých pomůcek pro analýzu dění na Facebooku, zejména boje proti dezinformacím.

Reddit, který začínal jako bašta nezávislého myšlení, se pomalu změnil v doupě skupinového myšlení, cenzury a korporátní chamtivosti.

Instagram (konečně) přidává API pro Reels a umožní tak nahrávání a správu odjinud než z aplikace/webu Instagramu/Facebooku.

Instagram a Facebook odstraňuje příspěvky nabízející potratové pilulky. Zbraně a trávu nechává bez povšimnutí, ač jde o stejně tak zakázané věci.

Instagram chce videopříspěvky vložit i jako Reels. Ta míra bezradnosti, kam se vydat pod hrozbou TikToku, je nesmírná.

Snapchat představil placenou verzi, za 3,99 dolarů měsíčně.

Facebook chystá redesign Skupin. A hodně se „inspiroval“ Discordem. Zda to zastaví konec Facebooku, není jisté.


Startupy a ekonomika

Akvizice Broadcomu VMWare za 69 miliard dolarů bude cílem antimonopolního šetření EU a tím dojde k zpoždění.

Podle studie z roku 2018 je zhruba 10 procent energie na běh Internetu spotřebováno online reklamou. Nově se hledá cesta jak snížit dopady online reklamy na životní prostředí.

Výroční zpráva o ekonomice 2022 od BIS (ne té české, samozřejmě) je zajímavé čtení. Dejte si užitečné čtení o Budoucím měnovém systému.

Zomato kupuje Blinkit za 568 milionů dolarů.

Podle zprávy PwC Global Entertainment & Media Outlook 2022–2026 budou služby SVOD ve Spojených státech v roce 2022 generovat příjmy ve výši 25,32 miliardy dolarů, o 13 % více než loni.

Tapcheck získala 20 milionů dolarů v rámci financování série A.

BitPanda propouští. Vídeňsky kryptostartup zruší stovky pozic.

Zendesk kupuje skupina investorů za 10,2 miliardy dolarů.

Netflix i TikTok jdou do her. Podle Netflix and TikTok are betting on gaming to secure a future away from streaming je to proto, že chtějí mít pojištěnou budoucnost pro případ prohry jejich hlavního zaměření.

Severní Korea krachem kryptoměn přišla o peníze na zbrojení. A pak že je krypto k ničemu.

Končí Ben Silbermann, CEO Pinterestu. Nahradí ho Bill Ready původně z Google.

Niantic propustil 8 % stavu (85–90 lidí) a zrušil čtyři projekty.

Unity propouští přes dvě stovky lidí, 4 % stavu.

20 let na trhu, stále bez zisku. Atlassian.


Týdenní přehled. Obsah se „sbírá“ celý týden, vydání v pondělí ráno. Pokud chcete v neděli večer, můžete si přihlásit odběr e-mailem, pokud chcete průběžně, tak @rychlofky na Twitteru.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Pctuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme

Váš tým Pctuning