ArmA III — test nároků očekávané české hry | Kapitola 8
Seznam kapitol
Po několika odkladech se na trh konečně dostává třetí ArmA. Grafika hry vypadá opět skvěle a stejně jako předchozí dva díly má i trojka při nejvyšším nastavení detailů velmi vysoké nároky především na výkon grafické karty. Stačí ale nastavení o něco snížit a vojenský polosimulátor si plynule zahrají i majitelé průměrných počítačů.
Scéna 4
Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě
Ultra — plná kvalita grafiky, 20 fps
Very High — nižší dohlednost, 29 fps
High — nižší dohlednost, 35 fps
Standard — nižší dohlednost, vzdálená tráva se nevykresluje, snížená detailnost vzdálených objektů, nižší rozlišení textur, chybějící vyhlazování hran, 57 fps
Low — celkové dramatické snížení detailnosti grafiky, 64 fps
Scéna 5
Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě
Ultra — plná kvalita grafiky, 19 fps
Very High — nižší kvalita stínů, vzdálená nízká vegetace se nevykresluje, 25 fps
High — snížená dohlednost, horší kvalita vzdálené vegetace, nižší kvalita stínů, 35 fps
Standard — snížená dohlednost, nižší kvalita veškeré vegetace, nižší rozlišení textur, horší kvalita stínů, 64 fps
Low — celkové dramatické snížení detailnosti grafiky včetně dohlednosti, 80 fps
Scéna 6
Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě
Ultra — plná kvalita grafiky, 17 fps
Very High — nižší vzdálenost vykreslování trávy, 24 fps
High — nižší kvalita některých stromů a vegetace, 32 fps
Standard — snížená dohlednost, nižší kvalita vegetace, nižší rozlišení textur, 63 fps
Low — celkové dramatické snížení detailnosti grafiky, 84 fps