ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek ArmA III — test nároků očekávané české hry

ArmA III — test nároků očekávané české hry | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 9. 2013 03:00 35

Seznam kapitol

1. Vylepšený Real Virtuality engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nastavení grafiky Standard 4. Výsledky GK při nastavení grafiky High 5. Výsledky GK při nastavení grafiky Ultra 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Po několika odkladech se na trh konečně dostává třetí ArmA. Grafika hry vypadá opět skvěle a stejně jako předchozí dva díly má i trojka při nejvyšším nastavení detailů velmi vysoké nároky především na výkon grafické karty. Stačí ale nastavení o něco snížit a vojenský polosimulátor si plynule zahrají i majitelé průměrných počítačů.

Reklama
ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA III nabízí skutečně velké množství položek pro nastavení detailů. Lepší volbou než jejich jednotlivá změna je proto pro většinu uživatelů výběr jednoho z celkových nastavení Low, Standard, High, Very High a Ultra. Na šesti scénách jsem proto změřil rozdíly ve frameratu a grafice se všemi celkovými nastaveními. Měření proběhlo s grafickou kartou AMD Radeon HD 7770 v rozlišení 1920 × 1080 px. Protože jsou rozdíly u jednotlivých scén většinou podobné, jsou komentáře u jednotlivých scén často shodné a liší se jen údaj o naměřeném počtu vykreslovaných snímků za sekundu.

Scéna 1

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě




Ultra — plná kvalita grafiky, 16 fps
Very High — v dálce se přestane vykreslovat tráva, 20 fps
High — snížená kvality stínů, horší kvalita textur na rukou, 28 fps
Standard — snížená kvalita stínů a vzdálených stromů, výrazné snížené rozlišení textur, 52 fps
Low — další snížení detailnosti stínů a rozlišení textur, 68 fps

Scéna 2

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě




Ultra — plná kvalita grafiky, 21 fps
Very High — mírně snížená dohlednost, 31 fps
High — opět o něco snížená dohlednost, 37 fps
Standard — snížená dohlednost, vypnuté vyhlazování hran, snížená kvalita vzdálených objektů, snížené rozlišení textur, 63 fps
Low — výrazně snížená dohlednost, nižší kvalita vzdálených objektů, nízké rozlišení textur, 78 fps

Scéna 3

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě




Ultra — plná kvalita grafiky, 21 fps
Very High — méně vegetace v dálce, 30 fps
High — mírně snížená kvalita středně vzdálených stínů, 35 fps
Standard — snížení detailů v dálce, snížené rozlišení textur, 68 fps
Low — snížená dohlednost, snížené rozlišení textur, nižší detailnost vzdálených objektů, 86 fps

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama