ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek ArmA III — test nároků očekávané české hry

ArmA III — test nároků očekávané české hry | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 9. 2013 03:00 35

Seznam kapitol

1. Vylepšený Real Virtuality engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nastavení grafiky Standard 4. Výsledky GK při nastavení grafiky High 5. Výsledky GK při nastavení grafiky Ultra 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Po několika odkladech se na trh konečně dostává třetí ArmA. Grafika hry vypadá opět skvěle a stejně jako předchozí dva díly má i trojka při nejvyšším nastavení detailů velmi vysoké nároky především na výkon grafické karty. Stačí ale nastavení o něco snížit a vojenský polosimulátor si plynule zahrají i majitelé průměrných počítačů.

Reklama
ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz

Po zvýšení nastavení detailů na High nároky třetí Army výrazně vzrostou a pro plynulé hraní doporučuji grafické karty (vyšší) střední třídy. V nízkých rozlišeních jsou rozumným minimem karty typu GeForce GTX 650 Ti Boost nebo Radeon HD 7790, ve středních GeForce GTX 660 nebo Radeon HD 7850 a ve vysokých rozlišeních už jsou k plynulému hraní potřeba současné highendové karty jako GeForce GTX 770 nebo Radeon HD 7970 GHz Edition.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama