Borderlands 2 — Krásná komiksová grafika i fyzika | Kapitola 7
Seznam kapitol
Borderlands je synonymem pro komiksovou grafiku. Druhý díl to nemění, kreslená grafika byla ještě vylepšena a je radost na ni pohledět. Vyspělejší je proti prvnímu dílu také fyzika. Ve hře je implementována technologie nVidia PhysX. Důvod k obavám to ale není ani pro majitele AMD Radeonů, hra je totiž výborně optimalizovaná.
Borderlands 2 má nízké nároky na výkon procesoru i grafické karty, výrazně snižovat detaily tak budou muset jen majitelé slabých sestav. I těch je ale řada, vliv nastavení detailů na výkon jsem proto nevynechal. Tentokrát jsem měřil s AMD Radeonem HD 7770 v rozlišení 1920 × 1080 px při zapnutém post processing vyhlazování FXAA.
Anisotropic Filtering
Anizotropní filtrování zabraňuje rozmazání vzdálených textur pozorovaných pod různými úhly. Rozdíly jsou na scéně dobře patrné, výkon po vypnutí filtrování vzrostl z 35 na 38 fps.
Bullet Decals
Po vypnutí Bullet Decals se ve hře přestanou zobrazovat stopy po střelbě. Vliv na výkon jsem nenaměřil.
Foliage Distance
Nastavení Foliage Dinstance snižuje vzdálenost, na kterou se vykresluje nízká vegetace jako je tráva. Rozdíl v grafice byl na testovací scéně malý (zmizelo několik trsů trávy v popředí), výkon vzrostl o jeden snímek za sekundu.