Crysis 3 — test nároků nejkrásnější hry současnosti | Kapitola 9
Seznam kapitol
Přinášíme test hardwarových nároků jedné z nejočekávanějších her roku — Crysis 3. Velká očekávání se tentokrát naplnila a nebojím se s plnou vážností říct, že jde o nejkrásnější a technicky nejvyspělejší hru současnosti! Nároky jsou při nejvyšším nastavení detailů velmi vysoké, po snížení si však novinku plynule zahrají i majitelé slabších počítačů.
Particles
Particles Very High (po najetí myší se zobrazí Low)
Po snížení kvality částicových efektů se přestanou vykreslovat například odlesky při střelbě z elektrické zbraně. Snížení však mělo velký dopad na výkon, framerate vzrostl z 20 na 25 fps.
Post Processing
Post Processing Very High (po najetí myší se zobrazí Low)
Rozdílů v kvalitě grafiky jsem si po snížení nastavení post processing efektů nevšimnul. Výkon však mírně vzrostl z 19 na 21 snímků za sekundu.
Shading
Shading Very High (po najetí myší se zobrazí Low)
Po snížení nastavení Shading se přestanou vykreslovat stíny efektu ambientní okluze. Rozdíly v kvalitě grafiky jsou dobře patrné, úměrně s nimi však vzrostl i framerate — z 23 na 28 fps.
Shadows
Shadows Very High (po najetí myší se zobrazí Low)
Po snížení kvality stínů se drtivá většina dynamických stínů vykresluje i nadále, sníží se ale jejich detailnost a rozlišení. Toto snížení kvality přineslo nárůst výkonu z 23 na 26 fps.
Water
Water Very High (po najetí myší se zobrazí Low)
Kvalita zpracování vody v Crysis 3 nemá obdoby. Po snížení kvality vody se i nadále vykreslují krásné vlny, vypnou se však odlesky světla od hladiny. Framerate po snížení kvality vody vzrostl o jeden snímek za sekundu na devatenáct.