Cyberpunk 2077 update 2.x: RT Overdrive, DLSS 3.5, generování snímků a odezva | Kapitola 5
Seznam kapitol
Poslední várka aktualizací pro Cyberpunk přidala kromě obsahu i výrazné vylepšení grafiky s využitím ray tracingu s technologií Ray Reconstruction. Podíváme se, jak je na tom vylepšený Cyberpunk 2077 s výkonem a odezvou a jaký vliv na input lag má, pokud na GeForce zvýšíte výkon s pomocí generování snímků z DLSS.
Rozlišení 1920 × 1080, odezva myš-monitor
V rozlišení 1920 × 1080 bodů je průměrná snímková frekvence bez generování snímků kolem 91 snímků za sekundu. S generováním snímků stoupne na 148 snímků za sekundu.
První graf je odezva Cyberpunku bez aktivní technologie Nvidia Reflex. Průměr se pohybuje na 57,3 ms, naměřené hodnoty jsou pak v rozsahu 51–68 ms.
Se zapnutím Nvidia Reflex (bez boost) odezva klesá na 38,6 ms, latence se pohybují mezi 28–49 ms.
Při zapnutém generování snímků se odezva protáhne o to, oč je třeba odložit vykreslení renderovaného snímku a před něj dát vygenerovaný půlsnímek. K prvnímu překreslení (což by měl být generovaný mezisnímek) dochází zhruba po 41,6 ms. Odezva se při jednotlivých měřeních pohybuje v rozmezí 32–52 fps.
Druhý snímek (což už by měl být ten renderovaný, který byl uložený v bufferu), je pak v průměru vykreslovaný po 51 ms.