Cyberpunk 2077 update 2.x: RT Overdrive, DLSS 3.5, generování snímků a odezva
i Zdroj: Nvidia, CD Projekt Red
Grafické karty Článek Cyberpunk 2077 update 2.x: RT Overdrive, DLSS 3.5, generování snímků a odezva

Cyberpunk 2077 update 2.x: RT Overdrive, DLSS 3.5, generování snímků a odezva | Kapitola 5

Adam Vágner

Adam Vágner

28. 12. 2023 10:00 56

Seznam kapitol

1. Nvidia Reflex a generování snímků 2. Nvidia FrameView: měření, které zvládnete i doma 3. Testovací sestava a metodika měření 4. Odezva na ploše Windows: pod 12 ms 5. Rozlišení 1920 × 1080, odezva myš-monitor
6. Rozlišení 2560 × 1440, odezva myš-monitor 7. Rozlišení 3840 × 2160, odezva myš-monitor 8. Snímkové frekvence a srovnání odezvy z FrameView 9. Závěrečné shrnutí

Poslední várka aktualizací pro Cyberpunk přidala kromě obsahu i výrazné vylepšení grafiky s využitím ray tracingu s technologií Ray Reconstruction. Podíváme se, jak je na tom vylepšený Cyberpunk 2077 s výkonem a odezvou a jaký vliv na input lag má, pokud na GeForce zvýšíte výkon s pomocí generování snímků z DLSS.

Reklama

Rozlišení 1920 × 1080, odezva myš-monitor

V rozlišení 1920 × 1080 bodů je průměrná snímková frekvence bez generování snímků kolem 91 snímků za sekundu. S generováním snímků stoupne na 148 snímků za sekundu.

První graf je odezva Cyberpunku bez aktivní technologie Nvidia Reflex. Průměr se pohybuje na 57,3 ms, naměřené hodnoty jsou pak v rozsahu 51–68 ms.

Cyberpunk 2077 update 2.x: RT Overdrive, DLSS 3.5, generování snímků a odezva
i Zdroj: PCTuning.cz

Se zapnutím Nvidia Reflex (bez boost) odezva klesá na 38,6 ms, latence se pohybují mezi 28–49 ms.

Cyberpunk 2077 update 2.x: RT Overdrive, DLSS 3.5, generování snímků a odezva
i Zdroj: PCTuning.cz

Při zapnutém generování snímků se odezva protáhne o to, oč je třeba odložit vykreslení renderovaného snímku a před něj dát vygenerovaný půlsnímek. K prvnímu překreslení (což by měl být generovaný mezisnímek) dochází zhruba po 41,6 ms. Odezva se při jednotlivých měřeních pohybuje v rozmezí 32–52 fps.

Cyberpunk 2077 update 2.x: RT Overdrive, DLSS 3.5, generování snímků a odezva
i Zdroj: PCTuning.cz

Druhý snímek (což už by měl být ten renderovaný, který byl uložený v bufferu), je pak v průměru vykreslovaný po 51 ms.

Cyberpunk 2077 update 2.x: RT Overdrive, DLSS 3.5, generování snímků a odezva
i Zdroj: PCTuning.cz
Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama