Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku | Kapitola 3
Seznam kapitol
Vynecháme-li Shift, nepatřily poslední díly série Need for Speed k vizuálně nejlepším hrám. S pokračováním The Run se to mění. Hra totiž používá engine z nedávno vydaného Battlefieldu 3 a vypadá opravdu skvěle. Jen někdo z tak trochu nepochopitelného důvodu zapomněl vypnout konzolový zámek 30 fps a povolit vyhlazování hran...
![Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/lxklij1zk1ohlym60d30527ec011903018201.png)
![Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/203yj31ejdujqfm60d30528aa013419833259.png)
![Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/7dc6ops3579mutd60d305296839e284865307.png)
Jak už bylo řečeno v minulé kapitole, hra má z důvodu špatně provedené konverze z konzolí zabudovaný limit frameratu 30 fps, který (alespoň zatím) nelze vypnout. Na průměrných 30 fps se i na nejvyšší nastavení detailů dostanete s většinou grafických karet, problémy budou mít jen lowendové karty, v případě testovací sady nVidia GeForce GT 440 a AMD Radeon HD 6670. U těchto karet budete muset snižovat detaily, protože jakmile hra neběží stabilních třicet snímků za sekundu, je trhání opravdu citelné.