Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku

Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

22. 11. 2011 03:00 36

Seznam kapitol

1. Engine Battlefieldu 3 s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Vliv procesoru na hru 5. Vliv nastavení na hru I
6. Vliv nastavení na hru II 7. Galerie in game screenshotů 8. Výběr recenzí herních magazínů 9. Závěr

Vynecháme-li Shift, nepatřily poslední díly série Need for Speed k vizuálně nejlepším hrám. S pokračováním The Run se to mění. Hra totiž používá engine z nedávno vydaného Battlefieldu 3 a vypadá opravdu skvěle. Jen někdo z tak trochu nepochopitelného důvodu zapomněl vypnout konzolový zámek 30 fps a povolit vyhlazování hran...

Reklama

Texture Quality

 Texture Quality Ultra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Quality Ultra/Low

Při snížení rozlišení textur jsem si nevšiml žádných změn, výkon však narostl ze 17 na 18 snímků za sekundu.

Effects Quality

 Effects Quality Ultra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Effects Quality Ultra/Low

Nastavení efektů bylo opět bez výraznějšího dopadu na vizuální kvalitu hry, výkon však poskočil o slušné dva snímky za sekundu.

Undergrowth Quality

 Undergrowth Quality Ultra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Undergrowth Quality Ultra/Low

Totéž platí o posledním nastavení kvality vegetace a minoritních detailů. Snížení nastavení bylo bez viditelného dopadu na kvalitu grafiky, výkon však vzrostl o jeden snímek za sekundu.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Protože jsou rozdíly v grafice u jednotlivých nastavení minimální nebo neznatelné, jsou také rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky velmi malé. U první scény jsem si všimnul jen nižší kvality stromů v dálce a absenci těch nejvzdálenějších stromů, na druhé scéně opět chybí některé stromy nalevo. Nárůst výkonu přitom není úplně zanedbatelný, u první scény poskočil z 19 na 28 fps, u druhé pak z 21 na 30 fps (framerate jsem měřil s GeForce GT 440 v rozlišení 1920 × 1200 px).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama