Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku | Kapitola 6
Seznam kapitol
Vynecháme-li Shift, nepatřily poslední díly série Need for Speed k vizuálně nejlepším hrám. S pokračováním The Run se to mění. Hra totiž používá engine z nedávno vydaného Battlefieldu 3 a vypadá opravdu skvěle. Jen někdo z tak trochu nepochopitelného důvodu zapomněl vypnout konzolový zámek 30 fps a povolit vyhlazování hran...
Texture Quality
Při snížení rozlišení textur jsem si nevšiml žádných změn, výkon však narostl ze 17 na 18 snímků za sekundu.
Effects Quality
Nastavení efektů bylo opět bez výraznějšího dopadu na vizuální kvalitu hry, výkon však poskočil o slušné dva snímky za sekundu.
Undergrowth Quality
Totéž platí o posledním nastavení kvality vegetace a minoritních detailů. Snížení nastavení bylo bez viditelného dopadu na kvalitu grafiky, výkon však vzrostl o jeden snímek za sekundu.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Protože jsou rozdíly v grafice u jednotlivých nastavení minimální nebo neznatelné, jsou také rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky velmi malé. U první scény jsem si všimnul jen nižší kvality stromů v dálce a absenci těch nejvzdálenějších stromů, na druhé scéně opět chybí některé stromy nalevo. Nárůst výkonu přitom není úplně zanedbatelný, u první scény poskočil z 19 na 28 fps, u druhé pak z 21 na 30 fps (framerate jsem měřil s GeForce GT 440 v rozlišení 1920 × 1200 px).