Rocket League: Fotbal s auty, který hravě trumfne FIFU | Kapitola 5
Seznam kapitol
RC autíčka, raketové motory, velké arény a velký míč? Jak to jde dohromady? Překvapivě dobře. Rocket League si už několik dní drží prvenství v žebříčku nejprodávanějších her na Steamu a sbírá pozitivní hodnocení od hráčů i recenzentů. Oč v tomto obskurním fotbalu jde a co na něm všichni vidí, se podíváme v recenzi.
Na začátku recenze jsem se zmínila, že multiplayerová utkání jsou určená až pro osm hráčů, to znamená čtyři na každé straně barikády. Zajímavá je v tomto případě hlavně možnost zahrát si ve splitscreenu, což je v případě všech osmi hrajících hráčů silně nepoužitelné (pakliže nemáte dva obrovské monitory), nicméně ve dvou je to velmi zábavné a ve čtyřech to ještě docela jde.
V klasickém on-line multiplayeru jsem zpočátku narážela na klasickou nevyváženost hráčů, v poslední době se však zdá být všechno v pořádku, takže šlo nejspíše o výjimku.
Co se týče rychlosti připojování, neměla jsem sebemenší problémy – všechno probíhalo velmi rychle, v řádu přibližně deseti, dvaceti sekund.
Na konec recenze jsem si nechala grafiku. Ta je – snad kromě autíček – naprosto minimalistická. Zapomeňte na chvění trávy ve větru, na detaily typu rozpraskaného betonu atd. Prostředí ve hře je zkrátka celkově velmi strohé, což ale nepovažuji za chybu hry. Pro její potřeby je toto naprosto dostačující a to hlavní – tedy dostatečně zajímavé a detailní avatary, respektive automobily plus docela slušné opakovací záběry gólů tady nechybí.
Po audio stránce je hra taktéž spíše minimalistická, což opět nepovažuji za škodu. Chyba je jenom v tom, že někdy se mi přehrávání vybraného songu spustilo a vypnulo v trošku jinou dobu, než by mělo. To je ale spíše kosmetický problém.