S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11 | Kapitola 8
Seznam kapitol
Ačkoliv u nás vyšel nový S.T.A.L.K.E.R. už před koncem roku, měli jsme s českou originálkou problémy a raději počkali na oficiální anglickou verzi, takže vám test přinášíme s menším zpožděním. Nicméně i zpětně je o čem psát, protože Call of Pripyat využívá nejnovější generace DirectX 11. A je v praxi přínosem? Ano i ne.
Sun Rays
Nastavení Sun Rays mění množství efektů vrhaných Sluncem. Vliv tohoto nastavení na výkon je obří, u dvojice screenů to bylo 12 a 18 fps.
SSAO
Ačkoliv osobně považuji Ambient Occlusion za přínosný efekt, u Call of Pripyat jsem si žádných rozdílů nevšimnul a to ani při použiti DirectX 11 režimu HDAO. Framerate se však pohnul výrazně, z 14 na 20 snímků za sekundu.
Soft Water
Také rozdíly v nastavení vody jsem nezaznamenal a nepohnulo se ani číslo s fps.
Soft Particles
Podobně jsem dopadl u nastavení Soft Particles.
Depth of Field
U hloubky ostrosti je rozdíl vidět, ale vliv na výkon je nulový.