Shattered Horizon — náročná vesmírná fps
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Shattered Horizon — náročná vesmírná fps

Shattered Horizon — náročná vesmírná fps | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

25. 11. 2009 03:00 21

Seznam kapitol

1. 3DMark Vantage engine v praxi 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision 6. Vliv nastavení na hru I 7. Závěr

Už jste slyšeli o vesmírné multiplayerové střílečce Shattered Horzion? Pokud ne, o benchmarcích 3DMark od Futuremark jste slyšeli určitě. A právě Futuremark před časem oznámil, že se nadále nebude věnovat pouze vývoji benchmarků, ale zkusí na svých enginech založit hru, která před pár dny konečně vyšla.

Reklama
Shattered Horizon — náročná vesmírná fps
i Zdroj: PCTuning.cz

Shattered Horizon — náročná vesmírná fps
i Zdroj: PCTuning.cz

Shattered Horizon — náročná vesmírná fps
i Zdroj: PCTuning.cz

Už první grafy v režimu bez vyhlazování hran ukazují, jak krvavé jsou nároky Shattered Horzion. Zatímco v nízkém rozlišení 1280 × 1024 vám stačí "pouze" NVIDIA GeForce GTX 260 či ATI Radeon HD 4850, v 1680 × 1050 už potřebujete GeForce GTX 280 či Radeon HD 4870 a v případě, že doma máte Full HD panel, připravte si alespoň Radeon HD 4890 či dvojici výkonných karet NVIDIA GeForce. Velmi dobře jede hra na Radeonu HD 5870 a naštěstí také Shattered Horzion škáluje u SLI a velmi pravděpodobně také u CrossFire, což je dané enginem Vantage.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama