PCTuning Článek

Shattered Horizon — náročná vesmírná fps

tomas-sulc
Tomáš Šulc
25. 11. 2009 02:00 21 Sdílej:

Seznam kapitol

1. 3DMark Vantage engine v praxi 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision 6. Vliv nastavení na hru I 7. Závěr

Už jste slyšeli o vesmírné multiplayerové střílečce Shattered Horzion? Pokud ne, o benchmarcích 3DMark od Futuremark jste slyšeli určitě. A právě Futuremark před časem oznámil, že se nadále nebude věnovat pouze vývoji benchmarků, ale zkusí na svých enginech založit hru, která před pár dny konečně vyšla.

Reklama
Reklama

Už první grafy v režimu bez vyhlazování hran ukazují, jak krvavé jsou nároky Shattered Horzion. Zatímco v nízkém rozlišení 1280 × 1024 vám stačí "pouze" NVIDIA GeForce GTX 260 či ATI Radeon HD 4850, v 1680 × 1050 už potřebujete GeForce GTX 280 či Radeon HD 4870 a v případě, že doma máte Full HD panel, připravte si alespoň Radeon HD 4890 či dvojici výkonných karet NVIDIA GeForce. Velmi dobře jede hra na Radeonu HD 5870 a naštěstí také Shattered Horzion škáluje u SLI a velmi pravděpodobně také u CrossFire, což je dané enginem Vantage.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning