PCTuning Článek

Shattered Horizon — náročná vesmírná fps

tomas-sulc
Tomáš Šulc
25. 11. 2009 02:00 21 Sdílej:

Seznam kapitol

1. 3DMark Vantage engine v praxi 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision 6. Vliv nastavení na hru I 7. Závěr

Už jste slyšeli o vesmírné multiplayerové střílečce Shattered Horzion? Pokud ne, o benchmarcích 3DMark od Futuremark jste slyšeli určitě. A právě Futuremark před časem oznámil, že se nadále nebude věnovat pouze vývoji benchmarků, ale zkusí na svých enginech založit hru, která před pár dny konečně vyšla.

Reklama
Reklama

Pokud zapneme vyhlazování hran, nastávají pravá jatka. Na jednočipových GeForce jede Shattered Horizon jen v rozlišení 1280 × 1024 a to jen u GTX 280. Pro vyšší rozlišení už potřebujete duální kartu, třeba GeForce GTX 295, která zvládá i v rozlišení 1920 × 1200 s AA. Na ATI Radeonech jede hra o něco lépe, ale ani tady to není žádná sláva. Majitelé 19" LCD panelů si vystačí i s Radeonem HD 4850, ti s 22" panelem už však potřebují HD 4890 a pro Full HD rozlišení to chce buď duální kartu anebo některý z Radeonů řady HD 58x0.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning