ARMA III: Tac-Ops Mission Pack – příspěvek na pivo? | Kapitola 3
Seznam kapitol
Psal se začátek léta 2001. Horký, slunečný den. Já a padesátka dalších studentů prachatického gymnázia jsme vyrazili na prohlídku papírenského gigantu ve Větřní. V baťohu jsem krom proviantu vezl i čerstvě zakoupený výtisk časopisu Level, kterému z obálky nevykukoval lákavý nadpis: Operace Flashpoint. A tak se zrodila legenda.
Jíme, spíme, vyvíjíme
Ač se předchozí odstavce mohou jevit jako krajně negativní, tak si všichni musíme uvědomit jednu věc. Sérii Arma asi máme docela rádi a řada z nás je vlastně i docela hrdých, že se pod Špilberkem něco děje. Pokud něco týmu okolo tohoto titulu musíme přiznat, tak že jej bez většího nátlaku, nebo nároku na pravidelné platby, neustále vyvíjejí. I samotná Trojka prodělala za poslední roky všestranný vývoj. Jenže ač se to nemusí zdát na první pohled patrné, tak dokonce i programátoři, markeťáci, designéři a dokonce i zákaznická podpora potřebují občas něco zakousnout a slabší jedinci dokonce vyžadují víceméně pravidelný spánek mimo svou kancelář. A protože nájmy v Brně jsou celkem vysoké a v KFC se nedá stravovat donekonečna, tak to čas od času vyžaduje naši milovanou sérii označit vyšší číslovkou a finančně ji recyklovat. Aby takříkajíc bylo na chleba.
No anebo na to jdete od lesa, uděláte pár drobností, hrdě je označíte jako DLC a vrhnete je na Steamu za nějaké ty americké koruny do světa. Vlastně si myslím, že je to tak i docela správně. A TEĎ nastal ten okamžik, kdy se začneme věnovat recenzovanému titulu, DéeLCéčku Tac Ops. Vznikly předchozí řádky snad jen za účelem popsání trochy virtuálního papíru? A víte, že snad i trochu ano? V souvislosti s Tac Ops toho totiž příliš napsat nejde.