Batman Arkham Asylum — pořádná akce s PhysX
Článek Batman Arkham Asylum — pořádná akce s PhysX

Batman Arkham Asylum — pořádná akce s PhysX

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

22. 9. 2009 03:00 60

Seznam kapitol

1. Unreal Engine 3 + NVIDIA PhysX 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických s vypnutým PhysX (bez i s AA) 4. Výsledky grafických s PhysX Normal (bez i s AA) 5. Výsledky grafických s PhysX High (bez i s AA)
6. Vliv procesoru na hru (NVIDIA GeForce) 7. Vliv procesoru na hru (ATI Radeon) 8. Vliv nastavení na hru I 9. Vliv nastavení na hru II 10. Závěr

Počítačové hry na motivy slavných sérií většinou bývají nic moc. Nový Batman je v tomto zásadní výjimkou a z recenzí si většinou odnáší velmi vysoká hodnocení. Průměr hry na Metacritics je dokonce přes 90 %!. Jaká je však technická stránka této hry a jak se tvůrci poprali s implementací GPU verze fyzikálního enginu PhysX od Nvidie?

Reklama
Reklama
Batman Arkham Asylum — pořádná akce s PhysX

Jak jsem již psal, hra byla zároveň vyvíjena pro PC a herní konzole. To znamená, že nastavení hry je vře opravdu poskrovnu a jak uvidíte, rozdíly v grafice také nejsou největší. Omluvte také posunuté srovnávací screeny. Kvůli tomu, že se vše nastavuje ještě před spuštěním hry a hra se ukládá automaticky pomocí checkpointů není vůbec snadné udělat stejný screenshot podruhé.

Bloom

 Bloom Yes/No
Bloom Yes/No

Prvním nastavením je Bloomm, který ovlivňuje to, jak moc vás oslňuje ostré světlo. Rozdíly v grafice ve hře nejsou velké, na srovnávacím screenu si jej všimnete pouze na zdi na pravé straně. Také vliv na framerate byl minimální, u GeForce GTX 260 jsem naměřil jeden snímek za sekundu.

Dynamic Shadows

 Dynamic Shadows Yes/No
Dynamic Shadows Yes/No

Nastavením Dynamic Shadows jednoduše vypnete všechny stíny ve hře. Jde o jediné vizuálně okamžitě znatelné nastavení hry, ale fps se o mnoho nezvednou, v mém případě to byly dva snímky za sekundu.

Motion Blur

 Motion Blur Yes/No
Motion Blur Yes/No

Motion Blur zapíná rozmazání obrazu při rychlých pohybech, jeho vliv na výkon je nulový.

Distortion

 Distortion Yes/No
Distortion Yes/No

Distortion by měl měnit to, jak moc a jak detailně lze zničit některé objekty. Rozdílů jsem si však nevšiml žádných a ani rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning