Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci | Kapitola 7
Seznam kapitol
Stejně jako u předchůdců je hlavním tahákem vizuálního zpracování nového Batmana podpora GPU akcelerovaných efektů PhysX. Do hry přidávají pěkně vypadající kouř nebo sníh. Nároky se zapnutým PhysX a nejvyššími detaily jsou velmi vysoké, po snížení detailů však Batmana rozjedou i majitelé slabších počítačů.
Pokud ponecháte vypnuté rozšířené efekty PhysX a plnohodnotný režim vyhlazování hran, jsou nároky Batman: Arkham Origins poměrně rozumné a majitelé moderních počítačů střední třídy hru bez problémů plynule rozběhají. U slabších či starších počítačů však může nastat problém, vliv jednotlivých nastavení na výkon jsem proto změřil s AMD Radeonem HD 6870 ve Full HD rozlišení.
Anti-Aliasing
Geometry Detail
Po snížení kvality geometrie se vypnou některé pokročilé efekty jako je například teselace. Rozdíly v grafice hry však v praxi nejsou příliš znát. Výkon po snížení nastavení přesto poskočil slušně z 21 na 26 fps.
Dynamic Shadows
Po snížení kvality stínů se přestanou vykreslovat všechny dynamické stíny, například ty vrhané hlavním hrdinou. Výkon po snížení nastavení vzrostl 19 na 25 fps.