Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

19. 11. 2013 03:00 42

Seznam kapitol

1. Jak jinak než Unreal Engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při vysokém nastavení detailů (DX9) 4. Výsledky GK při nejvyšším nastavení detailů (DX11) 5. Výsledky GK při nejvyšším nastavením detailů vč. PhysX 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Stejně jako u předchůdců je hlavním tahákem vizuálního zpracování nového Batmana podpora GPU akcelerovaných efektů PhysX. Do hry přidávají pěkně vypadající kouř nebo sníh. Nároky se zapnutým PhysX a nejvyššími detaily jsou velmi vysoké, po snížení detailů však Batmana rozjedou i majitelé slabších počítačů.

Reklama
Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud ponecháte vypnuté rozšířené efekty PhysX a plnohodnotný režim vyhlazování hran, jsou nároky Batman: Arkham Origins poměrně rozumné a majitelé moderních počítačů střední třídy hru bez problémů plynule rozběhají. U slabších či starších počítačů však může nastat problém, vliv jednotlivých nastavení na výkon jsem proto změřil s AMD Radeonem HD 6870 ve Full HD rozlišení.

Anti-Aliasing

 Anti-Aliasing MSAA 4× (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Anti-Aliasing MSAA 4× (po najetí myší se zobrazí Off)

Geometry Detail

 Geometry Detail DX11 Enhanced (po najetí myší se zobrazí Normal)
i Zdroj: PCTuning.cz
Geometry Detail DX11 Enhanced (po najetí myší se zobrazí Normal)

Po snížení kvality geometrie se vypnou některé pokročilé efekty jako je například teselace. Rozdíly v grafice hry však v praxi nejsou příliš znát. Výkon po snížení nastavení přesto poskočil slušně z 21 na 26 fps.

Dynamic Shadows

 Dynamic Shadows DX11 Enhanced (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Dynamic Shadows DX11 Enhanced (po najetí myší se zobrazí Off)

Po snížení kvality stínů se přestanou vykreslovat všechny dynamické stíny, například ty vrhané hlavním hrdinou. Výkon po snížení nastavení vzrostl 19 na 25 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama