Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

19. 11. 2013 03:00 42

Seznam kapitol

1. Jak jinak než Unreal Engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při vysokém nastavení detailů (DX9) 4. Výsledky GK při nejvyšším nastavení detailů (DX11) 5. Výsledky GK při nejvyšším nastavením detailů vč. PhysX 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Stejně jako u předchůdců je hlavním tahákem vizuálního zpracování nového Batmana podpora GPU akcelerovaných efektů PhysX. Do hry přidávají pěkně vypadající kouř nebo sníh. Nároky se zapnutým PhysX a nejvyššími detaily jsou velmi vysoké, po snížení detailů však Batmana rozjedou i majitelé slabších počítačů.

Reklama
Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Se zapnutými nejvyššími detaily, plnohodnotným vyhlazováním hran a efekty PhysX jsou nároky Batman: Arkham Origins především u karet AMD Radeon velmi vysoké. Dané je to zmíněnými akcelerovanými efekty PhysX, které jsou u těchto karet počítané přes procesor. Ten framerate výrazně snižuje. V nízkých rozlišeních je pro plynulé hraní potřeba karet typu GeForce GTX 650 Ti nebo Radeon HD 7950, ve středních GeForce GTX 660 nebo některý z nejvýkonnějších Radeonů a ve vysokých alespoň GeForce GTX 760.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama