Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci | Kapitola 8
Seznam kapitol
Stejně jako u předchůdců je hlavním tahákem vizuálního zpracování nového Batmana podpora GPU akcelerovaných efektů PhysX. Do hry přidávají pěkně vypadající kouř nebo sníh. Nároky se zapnutým PhysX a nejvyššími detaily jsou velmi vysoké, po snížení detailů však Batmana rozjedou i majitelé slabších počítačů.
Motion Blur
Efekt Motion Blur rozmazává obraz při rychlém pohybu. Rozdíl v grafice při zapnutém a vypnutém efektu je patrný na první pohled, nárůst výkonu jsem však po vypnutí efektu nenaměřil.
Depth of Field
Efekt Depth of Field (hloubka ostrosti) by měl ve hře navodit pocit trojrozměrnosti a rozmazat objekty, na které nemáte zaměřeno. Rozdílů v grafice jsem si nevšimnul a nezměnil se ani výkon.
Distortion
Rozdílu v grafice při snížení kvality nastavení Distortion jsem si nevšimnul a nezměnil se ani výkon.
Lens Flares
Nastavení Lens Flare do hry přidává čočkový efekt při pohledu na zdroj světla. Rozdíl je na testované scéně dobře patrný, výkon se však nezměnil.
Light Shafts
Efekt Light Shafts upravuje efekt paprsků světla. Rozdíly v grafice jsou však stěží vidět a po snížení jsem nenaměřil ani nárůst výkonu.