Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci | Kapitola 3
Seznam kapitol
Stejně jako u předchůdců je hlavním tahákem vizuálního zpracování nového Batmana podpora GPU akcelerovaných efektů PhysX. Do hry přidávají pěkně vypadající kouř nebo sníh. Nároky se zapnutým PhysX a nejvyššími detaily jsou velmi vysoké, po snížení detailů však Batmana rozjedou i majitelé slabších počítačů.
Bez rozšířených efektů DirectX 11, PhysX a s post processing vyhlazováním jsou nároky Batman: Arkham Origins na výkon grafické karty poměrně nízké. Abyste hru rozběhali na průměrných čtyřicet snímků za sekundu, postačí vám v nízkých rozlišeních i velmi slabé grafické karty typu AMD Radeon HD 7730 nebo nVidia GeForce GT 640. Pro plynulé hraní v dnes nejrozšířenějším rozlišení Full HD doporučuji alespoň GeForce GTX 640 GDDR5 nebo AMD Radeon HD 7750 a pro plynulé hraní ve velmi vysokých rozlišeních jsou rozumným minimem karty na úrovni GeForce GTX 650 nebo Radeon HD 7770.