Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

19. 11. 2013 03:00 42

Seznam kapitol

1. Jak jinak než Unreal Engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při vysokém nastavení detailů (DX9) 4. Výsledky GK při nejvyšším nastavení detailů (DX11) 5. Výsledky GK při nejvyšším nastavením detailů vč. PhysX 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Stejně jako u předchůdců je hlavním tahákem vizuálního zpracování nového Batmana podpora GPU akcelerovaných efektů PhysX. Do hry přidávají pěkně vypadající kouř nebo sníh. Nároky se zapnutým PhysX a nejvyššími detaily jsou velmi vysoké, po snížení detailů však Batmana rozjedou i majitelé slabších počítačů.

Reklama
Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Bez rozšířených efektů DirectX 11, PhysX a s post processing vyhlazováním jsou nároky Batman: Arkham Origins na výkon grafické karty poměrně nízké. Abyste hru rozběhali na průměrných čtyřicet snímků za sekundu, postačí vám v nízkých rozlišeních i velmi slabé grafické karty typu AMD Radeon HD 7730 nebo nVidia GeForce GT 640. Pro plynulé hraní v dnes nejrozšířenějším rozlišení Full HD doporučuji alespoň GeForce GTX 640 GDDR5 nebo AMD Radeon HD 7750 a pro plynulé hraní ve velmi vysokých rozlišeních jsou rozumným minimem karty na úrovni GeForce GTX 650 nebo Radeon HD 7770.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama