Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků

Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

2. 12. 2010 03:00 16

Seznam kapitol

1. Nový engine? Ale kdeže 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez AA 4. Výsledky GK včetně AA 5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Závěr

Série Call of Duty je trhákem posledních let. Poslední díl Black Ops tak nemůžeme opomenout ani my a podrobně se podíváme na jeho technickou stránku. Velká překvapení však nečekejte. I Black Ops totiž používají starý engine a novinek ve hře najdete jen poskrovnu.

Reklama
Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak je vidět z grafů, Call of Duty: Black Ops je opravdu nenáročnou hrou a na nejvyšší detaily si jej zahrajete s takřka libovolnou grafickou kartou dnešní doby. Hra byla plynulá i na nejpomalejší NVIDIA GeForce GT 240 v rozlišení 1920 × 1200 px. Většina z vás se naopak setká s tím, že bude mít framerate zamknutý na 91 snímcích za sekundu. Tento fps cap se mi žádným způsobem nepodařilo vypnout, příslušnou položku jsem nenašel v registrech hry ani při prohledávání internetových fór (nejsem totiž ani zdaleka jediný, kdo chtěl fps cap odstranit).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama