Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků | Kapitola 6
Seznam kapitol
Série Call of Duty je trhákem posledních let. Poslední díl Black Ops tak nemůžeme opomenout ani my a podrobně se podíváme na jeho technickou stránku. Velká překvapení však nečekejte. I Black Ops totiž používají starý engine a novinek ve hře najdete jen poskrovnu.
Ačkoliv jsou nároky hry poměrně nízké a na nejvyšší detaily si aktuální Call of Duty zahrají téměř všichni, majitelé starších strojů budou pravděpodobně o něco muset snížit detaily. Ani tentokrát jsem proto vliv detailů na výkon a vizuální stránku hry nevynechal. Vyzkoušel jsem kombinaci ATI Radeonu HD 5670 v rozlišení 1920 × 1200 px s čtyřnásobným vyhlazováním, kdy se framerate pohyboval na hranici 40 snímků za sekundu.
Texture Quality
Největší vliv na vizuální stránku hry má rozlišení textur, po jehož snížení se textury vlivem nízkého rozlišení výrazně rozmažou. Vliv na výkon byl ale velmi malý, snížení přineslo pouhé dva snímky za sekundu navíc.
Shadows
O něco větší (byť také malý) vliv má nastavení stínů. Pokud jej snížíte, některé stíny se vypnou úplně, jiné výrazně sníží svou kvalitu. Výkonnostní zisk byl 4 fps.
Bullet Impacts
Nastavení Bullet Impacts zapne/vypne stopy po střelbě na předmětech na scéně. Vizuální rozdíl je zřejmý ze srovnávacích obrázků, vliv na výkon byl nulový.