Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků

Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

2. 12. 2010 03:00 16

Seznam kapitol

1. Nový engine? Ale kdeže 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez AA 4. Výsledky GK včetně AA 5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Závěr

Série Call of Duty je trhákem posledních let. Poslední díl Black Ops tak nemůžeme opomenout ani my a podrobně se podíváme na jeho technickou stránku. Velká překvapení však nečekejte. I Black Ops totiž používají starý engine a novinek ve hře najdete jen poskrovnu.

Reklama
Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků
i Zdroj: PCTuning.cz

Ačkoliv jsou nároky hry poměrně nízké a na nejvyšší detaily si aktuální Call of Duty zahrají téměř všichni, majitelé starších strojů budou pravděpodobně o něco muset snížit detaily. Ani tentokrát jsem proto vliv detailů na výkon a vizuální stránku hry nevynechal. Vyzkoušel jsem kombinaci ATI Radeonu HD 5670 v rozlišení 1920 × 1200 px s čtyřnásobným vyhlazováním, kdy se framerate pohyboval na hranici 40 snímků za sekundu.

Texture Quality

 Texture Quality Extra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Quality Extra/Low

Největší vliv na vizuální stránku hry má rozlišení textur, po jehož snížení se textury vlivem nízkého rozlišení výrazně rozmažou. Vliv na výkon byl ale velmi malý, snížení přineslo pouhé dva snímky za sekundu navíc.

Shadows

 Shadows Yes/No
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadows Yes/No

O něco větší (byť také malý) vliv má nastavení stínů. Pokud jej snížíte, některé stíny se vypnou úplně, jiné výrazně sníží svou kvalitu. Výkonnostní zisk byl 4 fps.

Bullet Impacts

 Bullet Impacts Yes/No
i Zdroj: PCTuning.cz
Bullet Impacts Yes/No

Nastavení Bullet Impacts zapne/vypne stopy po střelbě na předmětech na scéně. Vizuální rozdíl je zřejmý ze srovnávacích obrázků, vliv na výkon byl nulový.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama