Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků

Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

2. 12. 2010 03:00 16

Seznam kapitol

1. Nový engine? Ale kdeže 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez AA 4. Výsledky GK včetně AA 5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Závěr

Série Call of Duty je trhákem posledních let. Poslední díl Black Ops tak nemůžeme opomenout ani my a podrobně se podíváme na jeho technickou stránku. Velká překvapení však nečekejte. I Black Ops totiž používají starý engine a novinek ve hře najdete jen poskrovnu.

Reklama

Number of Corpses

 Numer of Corpses Large/Tiny
i Zdroj: PCTuning.cz
Numer of Corpses Large/Tiny

Podobná situace nastala u nastavení počtu mrtvol na scéně. Pokud jej snížíte, mrtvá těla mizí rychle až okamžitě. Vliv na výkon byl i v tomto případě nulový.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Nastavení grafiky je ve hře opravdu minimum a vliv mezi minimálním a maximálním nastavení tak je jen v rozlišení textur a v počtu/detailnosti stínů. Nicméně i tato dvě nastavení způsobila, že rozdíly byly patrné na první pohled. Horší to ale bylo s frameratem, který se o mnoho nepohnul. Rozdíl ve výkonu jsem testoval s ATI Radeonem HD 5670 v rozlišení 1920 × 1200 px s 4× AA a v případě první dvojice screenů jsem naměřil 39 fps při nejvyšším a 46 při nejnižším nastavení grafiky, u druhé testovací scény to pak bylo 38/45 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama