Gigabyte RX 560 OC rev. 2.0 v testu: Zase trable s revizemi | Kapitola 22
Seznam kapitol
RX 560 od Gigabyte jsem půjčoval na test proto, že patřila k těm levnějším, ale i tak měla podle uvedených specifikací solidní takty. Na chlazení není RX 560 tak náročná, takže jednodušší chladič nevadil. Sliboval jsem si kartu s pěkným poměrem cena/výkon. Ale jednu drobnost jsem opomněl – že by popisky v e-shopu zase nemusely odpovídat tomu, co dorazí...
Většina cen je z velkých počítačových obchodů (obvykle CZC.cz, Alza, Mironet, TS Bohemia, Softcom, v případě horší dostupnosti i jiní).
Dostupnost grafických karet už je dnes celkem slušná, ceny se pomalu dostávají na úroveň, na které byly před několika měsíci (i když do cen z období zlevňování kolem uvedení GTX 1070 Ti to má pořád daleko).
Průměrný výkon
Následuje klasický souhrn. Průměrný výkon je průměrem dílčích výsledků. U každého titulu je započítáno jedno z nastavení nejvhodnější pro testovaný segment karet. Následně je vypočítaný procentuální výkon ve vztahu k nejvýkonnější kartě v daném testu. Zprůměrováním všech těchto dílčích výsledků dostaneme průměr celkový.
K tomu, aby karta dosáhla sta procent, by musela být nejvýkonnější ve všech testech.
Průměrné výsledky v rozlišení 1920 × 1080 jsou vypočtené z následujících grafů:
- Ashes of the Singularity, Extreme, 1920 × 1080
- Dirt Rally, high
- Doom, low, Vulkan (statická scéna), 1920 × 1080
- Fallout 4, high, 1920 × 1080
- Metro: Last Light Redux, 1920 × 1080
- Rise of Tomb Raider, medium, 1920 × 1080, FXAA
- Star Wars Battlefront, 1920 × 1080
- The Division (DX11), high, 1920 × 1080
- Witcher 3, high, 1920 × 1080
- Far Cry 4, ultra, 1920 × 1080
- Far Cry Primal, ultra, 1920 × 1080