Logitech se pouští na velmi tenký led – uvažuje o měsíčním předplatném pro MYŠ
i Zdroj: Gencraft AI
Novinka Logitech se pouští na velmi tenký led – uvažuje o měsíčním předplatném pro MYŠ

Logitech se pouští na velmi tenký led – uvažuje o měsíčním předplatném pro MYŠ

Miroslav Ježek

Miroslav Ježek

21

Dnes už můžete napálit předplatné za používání na cokoli. A ačkoli u streamovacích platforem to dává nějaký smysl, už HW sotva. Co by to řekli asi u HP?

Reklama

HP je pověstné svou firemní politikou, která naprosto ignoruje potřeby zákazníků a tvrdě tlačí jen to, co je dobré pro byznys. Ačkoli to většinou skončí nějakým pěkným skandálkem a propadem tržeb. Měsíční předplatné za tiskárny a možnost tisknout, kurvítka v samotných tiskárnách, viry v náplních, je toho dost. Jestli Logitech chce dopadnout stejně, má k tomu díky CEO Hanneke Faber dobře nakročeno. Dáma totiž přišla s vidinou tak dokonalé myši, že ji budete mít do konce (asi svého předpokládám) života. Jen za to budete měsíčně solit prachy.

Idea je taková, že firma vyrobí dokonalou myš, tu si koupíte a pak ji Logitech bude do skonání věků za měsíční poplatek zásobovat updaty a vylepšeními. Madam to přirovnává ke špičkovým hodinkám Rolex, které taky fungují spousty let. Akorát u nich asi měsíčně neplatíte výpalné. Navíc myš je dost specifická věc, aktivně ji používáte a tím se opotřebovává, musí se držet pohodlně a kde je psáno, že po pár letech se váš pařát trochu nezmění a nebude nutno myš vyměnit?

A vydrží vůbec myš 20 let klikat? Budou vám servisovat i hardwarové závady? A proč si raději nekoupit kvalitní myš bez předplatného, která vydrží bez problému sloužit pár let a pak si dopřát nový vymakanější model? Celá idea je na hlavu padlá, smysl dává možná z hlediska odpadu, kdy by všichni měli jednu myš a zlepšoval by se pouze software. Ale to je naprostá utopie. Celý výmysl je zatím ve fázi snů, ale kdo ví, jestli se do toho firma pustí nebo dostane od veřejnosti takový kartáč, že celou ideu raději zahrabou pod zem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama