Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky | Kapitola 4
Seznam kapitol
Pokud se počítáte mezi fandy her a zároveň se zajímáte o technologicky vyspělé tituly, jistě jste už slyšeli o ruském Metru 2033. A pokud ne, měli byste to ihned změnit. Metro 2033 je totiž novou počítačovou hrou, při jejímž testování jsem si několikrát vzpomněl na Crysis. Je libo dech beroucí grafiku, která je vykoupena extrémními nároky?
Zatímco na střední detaily jede Metro 2033 vcelku rozumně, na ty nejvyšší je to v DirectX 10 režimu bez vyhlazování hran pravé peklo. Už v rozlišení 1280 × 1024 px potřebujete pro hraní nad 30 fps opravdu silnou kartu. Vlastně se nad tuto magickou hranici dostaly jen GeForce GTX 295 a ATI Radeon HD 5870. Nejspíš už teď chápete moje tvrzení v minulé kapitole o tom, že testovat s AA by nemělo moc smysl. Nároky hry jsou opravdu pekelné a omluvit je pouze to, že i vizuální stránka hry je vážně skvělá. Nicméně majitelé slabších karet nemusí být zděšeni, Metro 2033 vypadá skvěle i na nižších detailech.