Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky | Kapitola 10

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 3. 2010 02:00 67

Seznam kapitol

1. Grafika jakoby ze S.T.A.L.K.E.R.O.V.A. oka vypadla 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet na střední detaily (DirectX 9) 4. Výsledky grafických karet na nejvyšší detaily (DirectX 10) 5. Výsledky grafických karet v režimu DirectX 11 6. Vliv procesoru na hru 7. Přínos DirectX 11 efektů
8. Rozdíl v DirectX 9, 10 a 11 renderování 9. Vliv nastavení na hru — scéna 1 10. Vliv nastavení na hru — scéna 2 11. Vliv nastavení na hru — scéna 3 12. Závěr 13. Galerie ingame screenshotů

Pokud se počítáte mezi fandy her a zároveň se zajímáte o technologicky vyspělé tituly, jistě jste už slyšeli o ruském Metru 2033. A pokud ne, měli byste to ihned změnit. Metro 2033 je totiž novou počítačovou hrou, při jejímž testování jsem si několikrát vzpomněl na Crysis. Je libo dech beroucí grafiku, která je vykoupena extrémními nároky?

Reklama

DirectX 9 režim

 DirectX 9 režim, střední detaily (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
DirectX 9 režim, střední detaily (pro zvětšení klikněte)


DirectX 9 režim, nízké detaily (pro zvětšení klikněte)

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz


DirectX 9 režim, vysoké detaily (pro zvětšení klikněte)

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

DirectX 9 režim, nejvyšší detaily (pro zvětšení klikněte)

DirectX 10 režim

 DirectX 10 režim, střední detaily (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
DirectX 10 režim, střední detaily (pro zvětšení klikněte)


DirectX 10 režim, nízké detaily (pro zvětšení klikněte)

 DirectX 10 režim, nejvyšší detaily (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
DirectX 10 režim, nejvyšší detaily (pro zvětšení klikněte)


DirectX 10 režim, vysoké detaily (pro zvětšení klikněte)

DirectX 11 režim

 DirectX 11 režim, střední detaily (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
DirectX 11 režim, střední detaily (pro zvětšení klikněte)


DirectX 11 režim, nízké detaily (pro zvětšení klikněte)

 DirectX 11 režim, nejvyšší detaily (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
DirectX 11 režim, nejvyšší detaily (pro zvětšení klikněte)


DirectX 11 režim, vysoké detaily (pro zvětšení klikněte)

Také u druhé scény jsou rozdíly v grafice s vyšší kvalitou vizuální stránky hry dané zejména lepším osvícením a třeba rozlišení textur nehraje téměř roli. Rozdíly v DirectX 9, 10 a 11 režimu jako obvykle nulové. Framerate se v závislosti na nastavení hry pohyboval 50/45/33/19 fps u všech tří režimů renderování.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama