Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky | Kapitola 10
Seznam kapitol
Pokud se počítáte mezi fandy her a zároveň se zajímáte o technologicky vyspělé tituly, jistě jste už slyšeli o ruském Metru 2033. A pokud ne, měli byste to ihned změnit. Metro 2033 je totiž novou počítačovou hrou, při jejímž testování jsem si několikrát vzpomněl na Crysis. Je libo dech beroucí grafiku, která je vykoupena extrémními nároky?
DirectX 9 režim
DirectX 9 režim, nízké detaily (pro zvětšení klikněte)
DirectX 9 režim, vysoké detaily (pro zvětšení klikněte)
DirectX 9 režim, nejvyšší detaily (pro zvětšení klikněte)
DirectX 10 režim
DirectX 10 režim, nízké detaily (pro zvětšení klikněte)
DirectX 10 režim, vysoké detaily (pro zvětšení klikněte)
DirectX 11 režim
DirectX 11 režim, nízké detaily (pro zvětšení klikněte)
DirectX 11 režim, vysoké detaily (pro zvětšení klikněte)
Také u druhé scény jsou rozdíly v grafice s vyšší kvalitou vizuální stránky hry dané zejména lepším osvícením a třeba rozlišení textur nehraje téměř roli. Rozdíly v DirectX 9, 10 a 11 režimu jako obvykle nulové. Framerate se v závislosti na nastavení hry pohyboval 50/45/33/19 fps u všech tří režimů renderování.