Project Cars 2: velká očekávání, radost a zmar
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Project Cars 2: velká očekávání, radost a zmar

Project Cars 2: velká očekávání, radost a zmar | Kapitola 6

Jan Schrenk

Jan Schrenk

26. 9. 2017 11:00 23

Seznam kapitol

1. „Dvojka“ 2. Široké možnosti? Jistě 3. Grafika, zvuky a jiné zbytečnosti 4. Vozopark a traťopark
5. Tak snad abychom jeli, ne? 6. Jízdní model 7. Jako na ledě 8. Ortel smrti?

Pravá nebo levá? Sparta nebo Slávie? Babiš, nebo Kalousek? Však to znáte. Rivalita. Snad všechny oblasti lidského konání na rivalitě stojí. Rivalita je něco, co nám umožňuje se zlepšovat, vidět svoje chyby a snažit se naopak přednostmi překonat konkurenta, soupeře, či přímo nepřítele. Assetto Corsa, nebo Project Cars.

Reklama

Je jistě předčasné hodnotit ještě syrové jízdní modely, vše se bude ladit, ale… ALE! Stejně jako je těžké hodnotit letový model typu, který člověk nikdy nepilotoval, tak je složité hodnotit jízdní model aut, která nikdy neřídil. Naštěstí i v PC2 máme několik typů, na které běžný smrtelník dosáhne. No a někdy by snad raději nedosáhl. Jako referenční jsem použil BMW 1M, které bylo přítomno jak v PC1, tak ho máme v PC2 a je přítomno i v AC. A protože mám s několika různými BMW řad 1, 3 a 5 najeto dost, tak se cítím celkem kompetentní jejich interpretaci hodnotit.

Project Cars 2: velká očekávání, radost a zmar
i Zdroj: PCTuning.cz

Víte, dokud je sucho, tak je reálné BMW vlastně nesmírně hodné auto. Fantasticky vyvážené, přirozeně mírně nedotáčivé s možností velmi snadno dosáhnout řízené přetáčivosti opřením se o přední kolo, cvrnknutím do brzdy a pak už jen pravou nohou na plynovém pedálu korigujete drift zatáčkou. Chcete-li s divočením skončit, tak stačí jen povolit plynový pedál a auto naprosto okamžitě zvážní a jeho záď se zklidní. Při rychlostech nad 200 km/h jsou BMW směrově nádherně stabilní bez jakékoliv snahy zvedat svůj zadek a přetáčet se do nějakých šílených smyků.

Project Cars 2: velká očekávání, radost a zmar
i Zdroj: PCTuning.cz

Na suché vozovce při rovnoměrně zatížené zadní nápravě ani při 580 Nm nemá tendenci příliš hrabat (a od 50 km/h vůbec), trakce je vynikající. BMW si ne nadarmo do sloganu nedalo nějaké blbé „Das Auto“, „Simply Clever“, nebo „Wir leben Autos“. Ne ne, BMW = „Freude am Fahren“. Radost z jízdy.

A to přesně v PC2 nemusíte cítit. Bohužel.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama