Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice | Kapitola 11
Seznam kapitol
Třetí Stronghold se měl po několika neúspěšných pokračováních stát hitem a návratem série ke kořenům. Hra je však plná bugů a výsledek je značně rozporuplný. Co se povedlo, je alespoň technická stránka hry – Stronghold 3 totiž používá stejný engine jako RPG ArcaniA: Gothic 4 a grafika vypadá na pohled opravdu skvěle.

Zvolte nejlepší hry roku 2023 a vyhrajte herní hardware
S partnerem Samsung SSD přinášíme velkou čtenářskou a redakční anketu. Za svůj hlas pro nejlepší hru můžete získat řadu cen…
Hrej.cz

„Návrat krále se nekoná. Stronghold 3 trpí zásadními nedostatky v oblasti hratelnosti a technického zpracování. Stavba města a opevnění je tedy to jediné co hru chrání před podprůměrným hodnocením.“
Hodnocení: 5/10; odkaz na recenzi
IGN (anglicky)

Hodnocení: 5.5/10; odkaz na recenzi
Gamespot (anglicky)

I could go on with this litany of problems: random peasants that incessantly block the placement of structures, a ridiculously shallow tutorial, stability problems – but there's no need. Stronghold 3 is a very bad game that simply feels like it was hurriedly cobbled together and released with a minimum of testing. The core gameplay idea is, in theory, a good one – there's something really enjoyable about being the master of your own domain and holding back the hordes -- but by now the series has lost so much of what made the original fun that the only really good use for this title is to pack it up in a catapult and send it hurtling at speed toward something hard and stony.
Hodnocení: 4.0/10; odkaz na recenzi