Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice | Kapitola 4
Seznam kapitol
Třetí Stronghold se měl po několika neúspěšných pokračováních stát hitem a návratem série ke kořenům. Hra je však plná bugů a výsledek je značně rozporuplný. Co se povedlo, je alespoň technická stránka hry – Stronghold 3 totiž používá stejný engine jako RPG ArcaniA: Gothic 4 a grafika vypadá na pohled opravdu skvěle.



Pokud zapnete vyhlazování hran (post processing, klasické vyhlazování engine bohužel nepodporuje), jsou nároky na výkon grafické karty ještě o něco vyšší. Nad 30 fps jsem se v tomto režimu dostal jen s nejvýkonnějšími kartami jako je Radeon HD 6870, 5870 a podobně. V nejvyšším testovaném rozlišení 1920 × 1200 px pak tšsně pod hranicí třiceti snímků za sekundu skončil i nejvýkonnější AMD Radeon HD 6970.